Είμαι γονιός μαθητή προτυπου γυμνασιου. Είναι μαθητής στην β γυμνασίου.Θεωρώ ότι είναι άδικη η εισαγωγή εξετάσεων των μαθητών από την γ γυμνασίου στην α λυκείου στα πρότυπα.Οταν δώσαμε τις εξετάσεις στην α γυμνασίου αυτό που ίσχυε ήταν να συνεχίζουν και στο λύκειο χωρίς εξετάσεις.Εαν γνώριζα ότι στο λύκειο θα έπρεπε να δώσει εξετάσεις πάλι, πολύ απλά δεν θα έδινε για το Γυμνάσιο, αλλά θα έκανε προσπάθεια για το Λύκειο. Όμως δεν είναι μόνο το κομμάτι ξανά εξετάσεις αλλά οι ειδικοί θα πρέπει να εξετάσουν και τις ψυχολογικές επιπτώσεις στα παιδιά. Έχει δημιουργήσει και μια κοινωνική ζωή στο σχολείο, τους φίλους του, τις παρέες του.Καλειται ξαφνικά στα 15 του να "ξεσπιτωθει" να πάει σε άλλο σχολείο με αλλα άτομα άγνωστα προς αυτό. Με ότι αυτό μπορεί να επιφέρει στο ίδιο το παιδί και στην οικογένεια.
Είμαι γονιός μαθητή προτυπου γυμνασιου. Είναι μαθητής στην β γυμνασίου.Θεωρώ ότι είναι άδικη η εισαγωγή εξετάσεων των μαθητών από την γ γυμνασίου στην α λυκείου στα πρότυπα.Οταν δώσαμε τις εξετάσεις στην α γυμνασίου αυτό που ίσχυε ήταν να συνεχίζουν και στο λύκειο χωρίς εξετάσεις.Εαν γνώριζα ότι στο λύκειο θα έπρεπε να δώσει εξετάσεις πάλι, πολύ απλά δεν θα έδινε για το Γυμνάσιο, αλλά θα έκανε προσπάθεια για το Λύκειο. Όμως δεν είναι μόνο το κομμάτι ξανά εξετάσεις αλλά οι ειδικοί θα πρέπει να εξετάσουν και τις ψυχολογικές επιπτώσεις στα παιδιά. Έχει δημιουργήσει και μια κοινωνική ζωή στο σχολείο, τους φίλους του, τις παρέες του.Καλειται ξαφνικά στα 15 του να "ξεσπιτωθει" να πάει σε άλλο σχολείο με αλλα άτομα άγνωστα προς αυτό. Με ότι αυτό μπορεί να επιφέρει στο ίδιο το παιδί και στην οικογένεια.