Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Ε. Μ. | 28 Απριλίου 2020, 19:32
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είναι πολύ στενάχωρο να διαβάζουμε αφενός εν μέσω πανδημίας την αύξηση του ορίου των μαθητών και αφετέρου εν μέσω μιας χρονικής περιόδου που η διαφοροποιημένη διδασκαλία αποτελέι πλέον επιβεβλημένη ανάγκη, βάσει επιστημονικών μελετών. Η πολυπολιτισμικότητα της κάθε τάξης, η διαφορετική αφετηρία τους κάθε πειδιού, οι ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και τα αναπτυξιακά προβλήματα- προκλήσεις (ειδικά στην προσχολική που ακόμη τίθενται θέματα αυτοεξυπηρέτησης)είναι μερικοί από τπυς λόγους που κάνουν ξεκάθαρο ότι ειδικά για το Νηπιαγωγείο, όχι μόνο θα έπρεπε να υπάρχει μείωση των μαθητών αλλά και πρόσληψη βοηθητικού προσωπικού, αν πραγματικά ενδιαφερόμαστε να παράξουμε έργο και όχι να λειτουργούμε ως παιδοφυλακτήριο. Απλά λυπηρή αυτή η εξέλιξη.