Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 51 Ανώτατο ηλικιακό όριο εγγραφής μαθητών στα ημερήσια ΕΠΑ.Λ.Σχόλιο του χρήστη ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ | 28 Απριλίου 2020, 19:17
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Έχοντας γνωρίσει τα ΤΕΛ τότε στην ηλικία των 16 όταν έφυγα από το Γενικό Λύκειο, πήγα να συνεχίσω το λύκειο εκεί. Έτσι μπόρεσα να περάσω στην ανώτερη εκπαίδευση και να σπουδάσω στο ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ. Το 2017 άνεργη αποφάσισα να ξαναγραφτώ σε ένα εσπερινό ΕΠΑΛ . Με έντονα οικονομικά προβλήματα, με ελεύθερο χρόνο, με κακή ψυχολογική κατάσταση αλλά η σκέψη της απόκτησης ενός ακόμα πτυχίου αλλά και η ένταξή μου σε μια ομάδα ήταν κάτι. Έτσι απλά ξεκίνησα και πραγματικά μου δόθηκε μια ακόμα ευκαιρία. Γνώρισα νέους ανθρώπους και εξαίρετους εκπαιδευτικούς που με τα λίγα μέσα που είχαν, προσπαθούσαν και το κατάφερναν να μας δώσουν γνώσεις, ιδέες και ό,τι προσφέρει το σχολείο. Οι περισσότεροι μαθητές άνεργοι χωρίς πολλά προσόντα που όμως, όλοι μέσα στο ΕΠΑΛ καταφέραμε να αναδείξουμε τις ικανότητες μας και τις δεξιότητές μας. Μα σίγουρα για όλους μας ήταν μια νέα ευκαιρία. Άλλοι: -- Για να αποκτήσουν ένα πτυχίο ΔΕ μια ειδίκευση. -- Για να μπουν στην ανώτερη εκπαίδευση. -- Για πολλούς ήταν ο τρόπος επανένταξης. -- Για την απόκτηση απολυτηρίου Λυκείου, αφού πολλοί είχαν δουλεία αλλά στην πορεία ήρθαν οι μετατάξεις οι διαθεσιμότητες αλλά και η νοσταλγία για αυτά που για διάφορους λόγους δεν είχαν ολοκληρώσει. Οπότε τους ήταν απαραίτητο να το αποκτήσουν και να αποδείξουν στον εαυτό τους και σε όλους ότι μπορούν . Στα 20, 30 , 50 και στα 60 χρόνια τους να τα καταφέρουν να ολοκληρώσουν το Λύκειο και να σπουδάσουν σε ΑΕΙ. Για όλους μας όμως ήταν μια διαφυγή για να ξαναδούμε τη ζωή από την αρχή ο κάθε ένας για τους δικούς του λόγους. Πραγματικά δεν ξέρω αν έχει αντιληφθεί το Υπουργείο παιδείας και όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς τι ακριβώς γίνεται σε ένα ΕΠΑΛ όταν εγγράφεται ένας ΕΝΗΛΙΚΑΣ Τώρα όλοι αυτοί οι άνθρωποι αφού δεν υπάρχουν παρόμοιες δομές με την ποιότητα, την ασφάλεια και τον χαρακτήρα των ΕΠΑΛ , δεν θα μπορούν να έχουν αυτή τη δυνατότητα. Τα νυχτερινά ΕΠΑΛ είναι λίγα και έχουν ορισμένες ειδικότητες και φυσικά τελειώνουν πολύ αργά οπότε είναι δύσκολη η επιστροφή στο σπίτι με ΜΜΜ. Ο συνδυασμός όλων αυτών μαζί με την τράπεζα θεμάτων που επανέρχεται σε αυτό το νομοσχέδιο , πραγματικά θα δυσκολέψει ακόμα περισσότερο την δυνατότητα ολοκλήρωσης του σχολείου σε πολλούς νέους. Το αποτέλεσμα θα είναι οι νέοι μαθητές που δεν θα ολοκληρώνουν το σχολείο να προωθηθούν στην καλύτερη περίπτωση ως ανειδίκευτο εργατικό δυναμικό χωρίς προσδοκίες . Αφού το κράτος τους στερεί τα όνειρα και τώρα τη δυνατότητα για δεύτερη ευκαιρία. Ας αποφασίσουν οι κυβερνώντες και όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς τι κοινωνία θέλουν να φτιάξουν. Ολοκληρώνω την παρέμβασή μου με ένα σύνθημα που είχα διαβάσει στον τοίχο αρκετά χρόνια πριν του Βίκτορος Ουγκώ αντεστραμμένο. «ΟΤΑΝ ΚΛΕΙΝΕΙ ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΟΙΓΕΙ ΜΙΑ ΦΥΛΑΚΗ»