Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 02 – Δραστηριότητες στην αγγλική γλώσσα στο ΝηπιαγωγείοΣχόλιο του χρήστη Άννα Μανωλά | 28 Απριλίου 2020, 19:08
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είναι τουλάχιστον λυπηρό να βλέπουμε νηπιαγωγούς να σχολιάζουν αρνητικά τον κλάδο μας χωρίς να έχουν την πραγματική ιδέα. Η σχολή μας προσφέρει ένα πολύ υψηλό επίπεδο σπουδών πραγματικά, κι αυτό γίνεται εμφανές όταν πας στο εξωτερικό για εργασία ή για μεταπτυχιακές σπουδές.Η ιδέα να κάνει νηπιαγωγός αγγλικά είναι τουλάχιστον τραγική, οπισθοδρομική. Και οι σπουδές των νηπιαγωγών δεν συγκρίνονται με τις σπουδές της αγγλικής φιλολογίας σε καμία των περιπτώσεων. Είμαι απόφοιτος αγγλικής φιλολογίας ΑΠΘ και πριν από 3 μήνες ξεκίνησα να εργάζομαι στην Αγγλία ως δασκάλα. Οι δυνατότητες που μου προσφέρθηκαν ήταν να διδάξω από νηπιαγωγείο μέχρι λύκειο και τα κατάφερα παρά πολύ καλά. Γιατί στο εξωτερικό να έχουμε περισσότερες δυνατότητες απ'ό.τι έχουμε στη χώρα μας; Επίσης στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες η διδασκαλία ξένης γλώσσας ξεκινάει σε πολύ μικρή ηλικία και σαφώς θεωρείται έμπρακτα πολύ σημαντικό εφόδιο και όχι υποτιμημένη όπως στην Ελλάδα. Η διδασκαλία δεύτερης γλώσσας από την νηπιακή ηλικία είναι εξαιρετική πρωτοβουλία. Παράλληλα, επείγει η άμεση αναβάθμιση του μαθήματος της Αγγλικής Γλώσσας στη Β/θμια εκπαίδευση με αύξηση των ωρών διδασκαλίας. Είναι εξαιρετικά σημαντικό να αναβαθμιστεί η διδασκαλία ξένων γλωσσών.