Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Μαίρη | 28 Απριλίου 2020, 20:28
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η αύξηση του αριθμού των παιδιών ανά τάξη είναι αντιπαιδαγωγική. Κάθε παιδί, ειδικά στο νηπιαγωγείο (με τις περισσότερες αίθουσες να είναι ακατάλληλες ), χρειάζεται τον χρόνο και τον χώρο του, τα οποία δεν μπορεί να τα έχει ανάμεσα σε 24-26 παιδιά. Ο/η νηπιαγωγός που είναι μόνος/η μέσα στην τάξη χωρίς καμία βοήθεια δε θα μπορεί να αντεπεξέλθει στις ανάγκες και ιδιαιτερότητες του κάθε νηπίου, ούτε και να ασχοληθεί όσο χρειάζεται με το καθένα από αυτά. Αν θέλουμε να γίνεται ποιοτική δουλειά στο νηπιαγωγείο κι όχι απλά φύλαξη των παιδιών πρέπει να προσανατολιστούμε στα 15 παιδιά ανά τμήμα.