Για κάποιο λόγο τελικά φαίνεται τα ΠΣ να είναι πάντα στο στόχαστρο. Σε μια χώρα που διαθέτει ένα σύστημα παιδείας με άπειρα προβλήματα κι ελλείψεις, οι ιθύνοντες εστιάζουν πάλι στα Πρότυπα. Οι μαθητές όλων των δημόσιων σχολείων (συμπεριλαμβανομένων όχι μόνο των Πειραματικών αλλά και των Μουσικών, Καλλιτεχνικών, Εκκλησιαστικών) σε όλη τη χώρα προχωρούν βαθμίδα εκπαίδευσης χωρίς εξετάσεις ή άλλη διαδικασία με στόχο την ανανέωση του πληθυσμού του σχολείου. Μια ανανέωση που στα Πρότυπα συμβαίνει κάθε έτος έτσι κι αλλιώς. Ο τριπλασιασμός (με πρόβλεψη για περισσότερα την επόμενη χρονιά) βέβαια των Προτύπων δε θεωρώ ότι αφήνει περιθώρια για περισσότερη (εντελώς αναξιοκρατική κι άδικη στην περίπτωση αυτή) ανανέωση. Γιατί λοιπόν μόνο οι μαθητές των Προτύπων πρέπει να αποδεικνύουν κάθε τρία χρόνια ότι εξακολουθούν να δικαιούνται αυτό που κέρδισαν; Και αν δεν τα καταφέρουν να πρέπει άμεσα και χωρίς τη θέλησή τους να αλλάξουν σχολείο, κάτι που όταν μέχρι τώρα συνέβαινε, σε οποιοδήποτε σχολείο της Ελλάδας, ήταν μόνο σαν επιβολή της μέγιστης τιμωρίας για ιδιαίτερα προβληματικές καταστάσεις. Ποιος, τελικά, θα βγει κερδισμένος απ’ όλο αυτό; Σίγουρα όχι τα παιδιά και οι οικογένειές τους...
Για κάποιο λόγο τελικά φαίνεται τα ΠΣ να είναι πάντα στο στόχαστρο. Σε μια χώρα που διαθέτει ένα σύστημα παιδείας με άπειρα προβλήματα κι ελλείψεις, οι ιθύνοντες εστιάζουν πάλι στα Πρότυπα. Οι μαθητές όλων των δημόσιων σχολείων (συμπεριλαμβανομένων όχι μόνο των Πειραματικών αλλά και των Μουσικών, Καλλιτεχνικών, Εκκλησιαστικών) σε όλη τη χώρα προχωρούν βαθμίδα εκπαίδευσης χωρίς εξετάσεις ή άλλη διαδικασία με στόχο την ανανέωση του πληθυσμού του σχολείου. Μια ανανέωση που στα Πρότυπα συμβαίνει κάθε έτος έτσι κι αλλιώς. Ο τριπλασιασμός (με πρόβλεψη για περισσότερα την επόμενη χρονιά) βέβαια των Προτύπων δε θεωρώ ότι αφήνει περιθώρια για περισσότερη (εντελώς αναξιοκρατική κι άδικη στην περίπτωση αυτή) ανανέωση. Γιατί λοιπόν μόνο οι μαθητές των Προτύπων πρέπει να αποδεικνύουν κάθε τρία χρόνια ότι εξακολουθούν να δικαιούνται αυτό που κέρδισαν; Και αν δεν τα καταφέρουν να πρέπει άμεσα και χωρίς τη θέλησή τους να αλλάξουν σχολείο, κάτι που όταν μέχρι τώρα συνέβαινε, σε οποιοδήποτε σχολείο της Ελλάδας, ήταν μόνο σαν επιβολή της μέγιστης τιμωρίας για ιδιαίτερα προβληματικές καταστάσεις. Ποιος, τελικά, θα βγει κερδισμένος απ’ όλο αυτό; Σίγουρα όχι τα παιδιά και οι οικογένειές τους...