Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Αναστασία Τζούμα | 28 Απριλίου 2020, 21:53
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Aξιότιμη κυρία Υπουργέ, Με μεγάλη απογοήτευση διαπιστώνω στο παρόν άρθρο την αντικατάσταση του μαθήματος της Κοινωνιολογίας ως μάθημα πανελλαδικά εξεταζόμενο χωρίς καμία αιτιολόγηση και χωρίς να περιμένετε να αξιολογήσετε τα αποτελέσματα από την παραμονή της τουλάχιστον για δύο χρόνια και μετά να αποφασίσετε. Με δεδομένο ότι κάθε μάθημα που εξετάζεται στις πανελλαδικές εξετάσεις συνδέεται με τις ανάγκες των σχολών του συγκεκριμένου πεδίου, δεν δικαιολογείται η απουσία της κοινωνιολογίας. Συγκεκριμένα το μάθημα της κοινωνιολογίας στο 1ο επιστημονικό πεδίο συνδέεται με την πλειονότητα των σχολών (Ψυχολογία, Παιδαγωγικές σχολές, Κοινωνιολογία, Κοινωνική ανθρωπολογία, Πολιτικές επιστήμες, Νομικές σχολές, Μέσων μαζικής επικοινωνίας, Διεθνείς και ευρωπαϊκές σπουδές κ.α.) Πως είναι δυνατόν κυρία Υπουργέ να το παραβλέπεται αυτό; Πως είναι δυνατόν να μην εκπροσωπείται ο κλάδος των κοινωνικών επιστημών τουλάχιστον από ένα μάθημα πανελλαδικά εξεταζόμενο, ενώ άλλοι κλάδοι εκπροσωπούνται με παραπάνω από δύο μαθήματα; Νομίζω ότι έχετε αδικήσει το μάθημα και κυρίως την εκπαιδευτική πανελλαδική αξία του. Με εκτίμηση, Αναστασία Τζούμα Κοινωνιολόγος