Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Ιωάννης | 28 Απριλίου 2020, 21:38
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ποιοτική και αποτελεσματική εκπαίδευση δεν μπορεί να γίνει με πολυμελή τμήματα. Όσο κι αν υπάρχει/δημιουργηθεί ο κέρβερος της αξιολόγησης, όσο και να υπερβάλλει εαυτόν ο εκπαιδευτικός, όσες πρακτικές (διαφοροποιημένη,εξατομικευμένη κλπ) και να επιστρατεύσει, υπάρχει κι ένα όριο. Το εν λόγω μέτρο είναι αναχρονιστικό και αντιεκπαιδευτικό, στοχεύει ξεκάθαρα σε δημοσιονομικό εξορθολογισμό και δεν έχει καμία σχέση με..αναβάθμιση της εκπαίδευσης. Ακούστε την απεγνωσμένη φωνή των εκπαιδευτικών της χώρας, αν δεν τους υπολογίζετε τότε τουλάχιστον σεβαστείτε τους μαθητές και τους γονείς τους, πάρτε το μέτρο πίσω!