Αξιότιμη κ. Υπουργέ,
Η σε διαβούλευση νομοθετική αλλαγή συνιστά αδικία και εμπαιγμό όταν τεκμηριώνεται (στην αιτιολογική έκθεση) στις αρχές της ισότητας και της προαγωγής της αριστείας:
Πως προάγεται η ισότητα όταν, από όλους τους μαθητές των γυμνασίων της χώρας, μόνο αυτοί των Προτύπων θα αναγκαστούν να συμμετέχουν εκ νέου σε εξετάσεις προκειμένου να συνεχίσουν στο Λύκειο;
Πως προάγεται η αριστεία όταν μόνο οι μαθητές των Προτύπων Γυμνασίων (που επέτυχαν σε εξετάσεις με ποσοστά επιτυχίας της τάξης του 1/10) αντιμετωπίζονται δυσμενέστερα από τους μαθητές των Πειραματικών που έτυχαν κλήρωσης και (ορθώς κατά τη γνώμη μου) δεν απαιτείται η συμμετοχή τους σε εξετάσεις για την συνέχιση των σπουδών τους στο Λύκειο;
Οι μαθητές των Πρότυπων Γυμνασίων και οι οικογένειές τους έκαναν την δύσκολη επιλογή να μπουν στην διαδικασία των εισαγωγικών εξετάσεων (χωρίς δικαίωμα συμμετοχής και στην κλήρωση για εισαγωγή σε Πειραματικό Σχολείο) απορρίπτοντας άλλες εναλλακτικές (π.χ. ιδιωτικά στα οποία επέτυχαν με εξετάσεις/υποτροφία) με την προοπτική της φοίτησης στο Γυμνάσιο/Λύκειο της επιλογής τους.
Η αιφνιδιαστική (με κλειστά σχολεία και εν μέσω πανδημίας), δυσμενής, επιλεκτική και άδικη μεταβολή των όρων φοίτησης στα Πρότυπα σχολεία δεν τιμά τις αρχές της ισότητας, της αξιοκρατίας και της αριστείας που πρεσβεύει ο πολιτικός χώρος και η Κυβέρνηση.
Στη διάθεσή σας,
Αριστείδης Βαγουρδής
6944785733
Αξιότιμη κ. Υπουργέ, Η σε διαβούλευση νομοθετική αλλαγή συνιστά αδικία και εμπαιγμό όταν τεκμηριώνεται (στην αιτιολογική έκθεση) στις αρχές της ισότητας και της προαγωγής της αριστείας: Πως προάγεται η ισότητα όταν, από όλους τους μαθητές των γυμνασίων της χώρας, μόνο αυτοί των Προτύπων θα αναγκαστούν να συμμετέχουν εκ νέου σε εξετάσεις προκειμένου να συνεχίσουν στο Λύκειο; Πως προάγεται η αριστεία όταν μόνο οι μαθητές των Προτύπων Γυμνασίων (που επέτυχαν σε εξετάσεις με ποσοστά επιτυχίας της τάξης του 1/10) αντιμετωπίζονται δυσμενέστερα από τους μαθητές των Πειραματικών που έτυχαν κλήρωσης και (ορθώς κατά τη γνώμη μου) δεν απαιτείται η συμμετοχή τους σε εξετάσεις για την συνέχιση των σπουδών τους στο Λύκειο; Οι μαθητές των Πρότυπων Γυμνασίων και οι οικογένειές τους έκαναν την δύσκολη επιλογή να μπουν στην διαδικασία των εισαγωγικών εξετάσεων (χωρίς δικαίωμα συμμετοχής και στην κλήρωση για εισαγωγή σε Πειραματικό Σχολείο) απορρίπτοντας άλλες εναλλακτικές (π.χ. ιδιωτικά στα οποία επέτυχαν με εξετάσεις/υποτροφία) με την προοπτική της φοίτησης στο Γυμνάσιο/Λύκειο της επιλογής τους. Η αιφνιδιαστική (με κλειστά σχολεία και εν μέσω πανδημίας), δυσμενής, επιλεκτική και άδικη μεταβολή των όρων φοίτησης στα Πρότυπα σχολεία δεν τιμά τις αρχές της ισότητας, της αξιοκρατίας και της αριστείας που πρεσβεύει ο πολιτικός χώρος και η Κυβέρνηση. Στη διάθεσή σας, Αριστείδης Βαγουρδής 6944785733