Τα άρθρα σας και τα σχετικά υλικά δεν είναι καθόλου σαφή. Στον πίνακα «Σχετικά Υλικά», στην Αιτιολογική έκθεση, επί του άρθρου 18, στη παράγραφο 2, από τη σειρά 4 μέχρι το τέλος του παραγράφου ισχυρίζεστε ότι οι μαθητές που ήδη βρίσκονται σε οποιαδήποτε τάξη του γυμνασίου δε θα χρειαστεί να υποστούν εισαγωγικές εξετάσεις κατά τον χαρακτηρισμό των σχολείων τους ως Π.Σ.
Δεν μπορώ να καταλάβω όμως αν αναφέρεστε στα Πειραματικά Σχολεία ή στα ήδη υπάρχοντα Πρότυπα Σχολεία, καθώς τα Πειραματικά δεν έχουν αναφερθεί προηγουμένως στα επί του άρθρου 18.
Άν εννοείτε τα Πειραματικά, τα παιδιά που φοιτούν ήδη σε αυτά και πέρασαν με ΚΛΗΡΩΣΗ, χωρίς κανένα είδος εξέτασης, δε θα χρειαστεί να αποδείξουν την αξία τους και θα συνεχίσουν να φοιτούν στο λύκειο του σχολείου τους. Αντιθέτως, τα παιδιά που δοκιμάστηκαν και δούλεψαν σκληρά για να βρεθούν στα σχολεία που βρίσκονται, στερήθηκαν τους φίλους τους από το δημοτικό, έκαναν φροντιστήρια και ενδεχομένως μεγάλες αποστάσεις για να βρίσκονται καθημερινά στις αίθουσες τους, θα πρέπει να αποδείξουν για άλλη μια φορά την αξία τους.
Η στάση σας απέναντι σε αυτά τα παιδιά είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ.
Τα τιμωρείτε για την προσπάθεια τους και την κούραση που επέμειναν τόσο καιρό για να περάσουν σε πρότυπα, βάζοντάς τα να υποστούν τα ίδια ξανά, ενώ τους είχατε υποσχεθεί εξαετή φόιτηση στα σχολεία τους, σύμφωνα με το άρθρο 11 του νόμου 4327/2015, Α’50 και του άρθρου 90 του νόμου 4610/2019,Α’70.
Τι λέει αυτό για την Ελληνική παιδεία και το υπουργείο;
• Το υπουργείο παιδείας δεν ενδιαφέρεται για τον ψυχικό κόσμο τον παιδιών, καθώς αδιαφορεί για τις δυσκολίες που πέρασαν για να βρεθούν στα συγκεκριμένα σχολεία.
• Αδιαφορεί επίσης για τους προϋπολογισμούς των οικογενειών, που είχαν υπολογίσει ότι τα παιδιά τους θα είχαν εξασφαλισμένη την εκπαίδευση τους μέχρι και την Τρίτη λυκείου.
Ακόμα, λέτε πως θέλετε να ενισχύσετε τον θεσμό των πρότυπων, όμως το μόνο που θα καταφέρετε με αυτή την στάση είναι να πλουτίσετε τα φροντιστήρια. Αλήθεια, έχετε σκεφτεί ποτέ ότι η δημόσια εκπαίδευση που προσφέρει το κράτος δεν επαρκεί για εξετάσεις τέτοιου τύπου και για αυτόν τον λόγο τα παιδιά και οι οικογένειές τους καταφεύγουν σε φροντιστήρια και ιδιωτικά σχολεία;
Ακόμα, αναφέρετε στην Αιτιολογική έκθεση, στο Επί του Άθρου 18, στη πρώτη παράγραφο, στις σειρές τέσσερα μέχρι επτά ότι ο στόχος του άρθρου 18 είναι η ανανέωση του μαθητικού πληθυσμού, για να δωθούν ευκαιρίες σε μεγαλύτερο αριθμό μαθητών να διεκδικήσουν τις περιορισμένες θέσεις στα πρότυπα. Πιστεύω ότι με αυτή την απόφαση σας δε καταλαβαίνετε πόσο άδικα φέρεστε στους μαθητές που πέρασαν με αγώνα στα σχολεία τους και αποδεικνύουν την αξία τους κάθε μέρα. Στο κάτω κάτω, αν ΠΡΕΠΕΙ να ανανεωθεί ο αριθμός των παιδιών στις τάξεις των πρότυπων, μπορείτε ως κράτος να κάνετε έργα και να προσθέσετε νέες, σύχρονες αίθουσες, για την καλύτερη λειτουργία του σχολείου και την αποφυγή της έντονης αντιπαλότητας μεταξύ των παιδιών για τις θέσεις.
Επίσης, το ηθικό δίδαγμα που λαμβάνουν τα παιδιά από αυτή τη στάση του υπουργείου είναι ότι όσο σκληρά και αν δουλέψουνε για κάτι, αντί να βραβευτούν για την προσπάθεια τους, θα τιμωρηθούν σκληρότατα και αιφνιδιαστικά, χωρίς κανέναν προφανή λόγο.
Επιπροσθέτως, αν ισχύσει η διαβούλεση αυτή και γίνει νομοσχέδιο, τα παιδιά όταν θα φτάνουν Τρίτη γυμνασίου, θα προετοιμάζονται για τις προαγωγικές εξετάσεις και τις εισαγωγικές, με αποτέλεσμα να μην έχουν χρόνο να κάνουν δραστηριότητες που τους ευχαριστούν και να μην προλαβαίνουν να είναι παιδιά, παρά μηχανές προγραμματισμένες να γράφουν κάθε λίγο και λιγάκι εξετάσεις.
Μη ξεχάσουμε το γεγονός ότι το υπουργείο λαμβάνει αυτές τις αποφάσεις εν ώρα παγκόσμιας ταραχής και σύγχυσης, Δηλαδή όσο τα παιδιά είναι κλεισμένα στα σπίτια τους, ανησυχώντας για την υγεία συγγενών, φίλων και των ίδιων, μέσα στα μέσα μίας κρίσης που απασχολεί όλο τον κόσμο, θα πρέπει να ανησυχούν και για το μέλλον τους στα σχολεία τους;
Τα άρθρα σας και τα σχετικά υλικά δεν είναι καθόλου σαφή. Στον πίνακα «Σχετικά Υλικά», στην Αιτιολογική έκθεση, επί του άρθρου 18, στη παράγραφο 2, από τη σειρά 4 μέχρι το τέλος του παραγράφου ισχυρίζεστε ότι οι μαθητές που ήδη βρίσκονται σε οποιαδήποτε τάξη του γυμνασίου δε θα χρειαστεί να υποστούν εισαγωγικές εξετάσεις κατά τον χαρακτηρισμό των σχολείων τους ως Π.Σ. Δεν μπορώ να καταλάβω όμως αν αναφέρεστε στα Πειραματικά Σχολεία ή στα ήδη υπάρχοντα Πρότυπα Σχολεία, καθώς τα Πειραματικά δεν έχουν αναφερθεί προηγουμένως στα επί του άρθρου 18. Άν εννοείτε τα Πειραματικά, τα παιδιά που φοιτούν ήδη σε αυτά και πέρασαν με ΚΛΗΡΩΣΗ, χωρίς κανένα είδος εξέτασης, δε θα χρειαστεί να αποδείξουν την αξία τους και θα συνεχίσουν να φοιτούν στο λύκειο του σχολείου τους. Αντιθέτως, τα παιδιά που δοκιμάστηκαν και δούλεψαν σκληρά για να βρεθούν στα σχολεία που βρίσκονται, στερήθηκαν τους φίλους τους από το δημοτικό, έκαναν φροντιστήρια και ενδεχομένως μεγάλες αποστάσεις για να βρίσκονται καθημερινά στις αίθουσες τους, θα πρέπει να αποδείξουν για άλλη μια φορά την αξία τους. Η στάση σας απέναντι σε αυτά τα παιδιά είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ. Τα τιμωρείτε για την προσπάθεια τους και την κούραση που επέμειναν τόσο καιρό για να περάσουν σε πρότυπα, βάζοντάς τα να υποστούν τα ίδια ξανά, ενώ τους είχατε υποσχεθεί εξαετή φόιτηση στα σχολεία τους, σύμφωνα με το άρθρο 11 του νόμου 4327/2015, Α’50 και του άρθρου 90 του νόμου 4610/2019,Α’70. Τι λέει αυτό για την Ελληνική παιδεία και το υπουργείο; • Το υπουργείο παιδείας δεν ενδιαφέρεται για τον ψυχικό κόσμο τον παιδιών, καθώς αδιαφορεί για τις δυσκολίες που πέρασαν για να βρεθούν στα συγκεκριμένα σχολεία. • Αδιαφορεί επίσης για τους προϋπολογισμούς των οικογενειών, που είχαν υπολογίσει ότι τα παιδιά τους θα είχαν εξασφαλισμένη την εκπαίδευση τους μέχρι και την Τρίτη λυκείου. Ακόμα, λέτε πως θέλετε να ενισχύσετε τον θεσμό των πρότυπων, όμως το μόνο που θα καταφέρετε με αυτή την στάση είναι να πλουτίσετε τα φροντιστήρια. Αλήθεια, έχετε σκεφτεί ποτέ ότι η δημόσια εκπαίδευση που προσφέρει το κράτος δεν επαρκεί για εξετάσεις τέτοιου τύπου και για αυτόν τον λόγο τα παιδιά και οι οικογένειές τους καταφεύγουν σε φροντιστήρια και ιδιωτικά σχολεία; Ακόμα, αναφέρετε στην Αιτιολογική έκθεση, στο Επί του Άθρου 18, στη πρώτη παράγραφο, στις σειρές τέσσερα μέχρι επτά ότι ο στόχος του άρθρου 18 είναι η ανανέωση του μαθητικού πληθυσμού, για να δωθούν ευκαιρίες σε μεγαλύτερο αριθμό μαθητών να διεκδικήσουν τις περιορισμένες θέσεις στα πρότυπα. Πιστεύω ότι με αυτή την απόφαση σας δε καταλαβαίνετε πόσο άδικα φέρεστε στους μαθητές που πέρασαν με αγώνα στα σχολεία τους και αποδεικνύουν την αξία τους κάθε μέρα. Στο κάτω κάτω, αν ΠΡΕΠΕΙ να ανανεωθεί ο αριθμός των παιδιών στις τάξεις των πρότυπων, μπορείτε ως κράτος να κάνετε έργα και να προσθέσετε νέες, σύχρονες αίθουσες, για την καλύτερη λειτουργία του σχολείου και την αποφυγή της έντονης αντιπαλότητας μεταξύ των παιδιών για τις θέσεις. Επίσης, το ηθικό δίδαγμα που λαμβάνουν τα παιδιά από αυτή τη στάση του υπουργείου είναι ότι όσο σκληρά και αν δουλέψουνε για κάτι, αντί να βραβευτούν για την προσπάθεια τους, θα τιμωρηθούν σκληρότατα και αιφνιδιαστικά, χωρίς κανέναν προφανή λόγο. Επιπροσθέτως, αν ισχύσει η διαβούλεση αυτή και γίνει νομοσχέδιο, τα παιδιά όταν θα φτάνουν Τρίτη γυμνασίου, θα προετοιμάζονται για τις προαγωγικές εξετάσεις και τις εισαγωγικές, με αποτέλεσμα να μην έχουν χρόνο να κάνουν δραστηριότητες που τους ευχαριστούν και να μην προλαβαίνουν να είναι παιδιά, παρά μηχανές προγραμματισμένες να γράφουν κάθε λίγο και λιγάκι εξετάσεις. Μη ξεχάσουμε το γεγονός ότι το υπουργείο λαμβάνει αυτές τις αποφάσεις εν ώρα παγκόσμιας ταραχής και σύγχυσης, Δηλαδή όσο τα παιδιά είναι κλεισμένα στα σπίτια τους, ανησυχώντας για την υγεία συγγενών, φίλων και των ίδιων, μέσα στα μέσα μίας κρίσης που απασχολεί όλο τον κόσμο, θα πρέπει να ανησυχούν και για το μέλλον τους στα σχολεία τους;