Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Νατάσα Βασιλά | 28 Απριλίου 2020, 21:30
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Όπως αναφέρετε στην αιτιολογική έκθεση για το παρόν άρθρο, τροποποιείτε και εξορθολογίζετε τις διατάξεις του Ν.4589/2019 που εφαρμόστηκε για πρώτη φορά την παρούσα σχολική χρονιά. Ανεπαρκής χρόνος για να βγουν ασφαλή συμπεράσματα, έτσι ώστε να δικαιολογήσουν την χρήση όρων όπως "οδήγησαν [οι τροποποιήσεις του Ν.4589/2019] κατά περίπτωση στη δημιουργία πλασματικών κενών, με τμήματα υπερβολικά μικρότερα απ’ όσο ορίζουν τα πορίσματα της παιδαγωγικής επιστήμης και οι βασικές παραδοχές της ορθολογικής κατανομής προσωπικού". Αντιμετωπίστε τότε τα κατά περίπτωση προβλήματα και μην αυξήσετε τον αριθμό μαθητών σε όλες τις τάξεις. Καμία παιδαγωγική έκθεση δεν αναφέρει ως ποιοτική λύση την αύξηση των μαθητών στις τάξεις. Για το προσωπικό των σχολείων, μια είναι η λύση: Προσλήψεις μόνιμου προσωπικού και κάλυψη όλων των κενών σύμφωνα με το ωρολόγιο πρόγραμμα που ορίζει ο νόμος και την δυναμικότητα του σχολείου. Οι αναπληρωτές να αναπληρώνουν τις έκτακτες ελλείψεις. Αυτό θα ήταν πρόοδος και ποιοτική αναβάθμιση της Παιδείας.