Ως μητέρα μαθητή της Β' Γυμνασίου σε Πρότυπο Γυμνάσιο, θεωρώ ότι το άρθρο 18 σημαίνει ΑΝΙΣΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ για τα παιδιά των σχολείων αυτών. Περνώντας ήδη μία φορά την ψυχοφθόρα διαδικασία των εξετάσεων, απέδειξαν το υψηλό μαθησιακό επίπεδό τους και όποια ωριμότητα αυτό συνεπάγεται. Η ένταξη περαιτέρω εξετάσεων από βαθμίδα σε βαθμίδα, προσθέτει μόνο περιττό άγχος και έξτρα ανταγωνισμό μεταξύ των μαθητών, γεγονός που απομακρύνει τα παιδιά από τις αξίες της ομαδικότητας, της ευγενούς άμιλλας κλπ.
Το να γίνεται τέτοιου είδους μεταρρύθμιση εν μέσω της φοίτησής τους και να αιφνιδιάζονται τόσο τα παδιά, όσο κι εμείς οι γονείς, είναι τουλάχιστον ΑΝΗΘΙΚΟ.
Ως μητέρα μαθητή της Β' Γυμνασίου σε Πρότυπο Γυμνάσιο, θεωρώ ότι το άρθρο 18 σημαίνει ΑΝΙΣΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ για τα παιδιά των σχολείων αυτών. Περνώντας ήδη μία φορά την ψυχοφθόρα διαδικασία των εξετάσεων, απέδειξαν το υψηλό μαθησιακό επίπεδό τους και όποια ωριμότητα αυτό συνεπάγεται. Η ένταξη περαιτέρω εξετάσεων από βαθμίδα σε βαθμίδα, προσθέτει μόνο περιττό άγχος και έξτρα ανταγωνισμό μεταξύ των μαθητών, γεγονός που απομακρύνει τα παιδιά από τις αξίες της ομαδικότητας, της ευγενούς άμιλλας κλπ. Το να γίνεται τέτοιου είδους μεταρρύθμιση εν μέσω της φοίτησής τους και να αιφνιδιάζονται τόσο τα παδιά, όσο κι εμείς οι γονείς, είναι τουλάχιστον ΑΝΗΘΙΚΟ.