Αξιότιμη κα Υπουργέ,
Κατόπιν της μελέτης του Νομοσχεδίου και αναφορικά με τις προτεινόμενες αλλαγές που αφορούν την εισαγωγή στα Πρότυπα Σχολεία θα ήθελα να σας εκφράσω την αδικία που θα συντελεσθεί για τους ήδη φοιτούντες μαθητές της Α΄ και της Β΄ Γυμνασίου των Προτύπων Σχολείων σε τυχόν ψήφιση του νομοσχεδίου ως άρθρο 18.
Συγκεκριμένα, ο γιος μου έλαβε μέρος στην διαδικασία των εισαγωγικών εξετάσεων στο Πρότυπο Σχολείο Αναβρύτων έχοντας την υποστήριξη και προτροπή τόσο την δική μου όσο και της συζύγου μου και λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι ο νόμος ορίζει το δικαίωμα εισαγωγής των μαθητών από το Πρότυπο Γυμνάσιο στο Πρότυπο Λύκειο μόνο με ενδοσχολικές εξετάσεις.
Στο πλαίσιο της «Διοικητικής Ηθικής» δεν ανέμενα το Κράτος να κατευθυνόταν σε πρόταση όπως η συγκεκριμένη που αντιβαίνει την «Αρχή της χρηστής Διοίκησης» και την «Αρχή της προστασίας της δικαιολογημένης εμπιστοσύνης του διοικούμενου». Ιδιαίτερα δε, όταν το πεδίο εφαρμογής αυτής της πρότασης αφορά τα παιδιά και θα έπρεπε να επιδεικνύεται από το Κράτος ακόμα μεγαλύτερη ευαισθησία σε τέτοια θέματα.
Αναμένω ως γονέας και πολίτης την προστασία του Κράτους έχοντας την εύλογη πεποίθηση ότι ζούμε κάτω από ένα σταθερό νομοθετικό καθεστώς που αποκλείει την απρόβλεπτη μεταβολή των παγιωμένων συνθηκών. Πιστεύω ως γονέας και πολίτης ότι για να υπάρξει εμπιστοσύνη προς το Κράτος θα πρέπει από την μεριά του Υπουργείου να αποφανθεί για την επίλυση της υπόθεσης με άξονα τις ισχύουσες συνθήκες εισαγωγής για τους ήδη φοιτούντες μαθητές στα Πρότυπα Γυμνάσια.
Εν κατακλείδι, αναμένω ότι θα επαναξιολογηθεί από εσάς το συγκεκριμένο άρθρο με γνώμονα την κατανόηση, αντίληψη και αποδοχή ότι η προτιμώμενη μεταβατική περίοδος θα πρέπει να συμπεριλάβει όλους τους μαθητές που ήδη φοιτούν στα Πρότυπα Γυμνάσια και εισήχθησαν σε αυτά υπό την σκέπη ενός παγιωμένου νομικού καθεστώτος σε όλη την διάρκεια της δευτεροβάθμια βαθμίδας εκπαίδευσης.
Αξιότιμη κα Υπουργέ, Κατόπιν της μελέτης του Νομοσχεδίου και αναφορικά με τις προτεινόμενες αλλαγές που αφορούν την εισαγωγή στα Πρότυπα Σχολεία θα ήθελα να σας εκφράσω την αδικία που θα συντελεσθεί για τους ήδη φοιτούντες μαθητές της Α΄ και της Β΄ Γυμνασίου των Προτύπων Σχολείων σε τυχόν ψήφιση του νομοσχεδίου ως άρθρο 18. Συγκεκριμένα, ο γιος μου έλαβε μέρος στην διαδικασία των εισαγωγικών εξετάσεων στο Πρότυπο Σχολείο Αναβρύτων έχοντας την υποστήριξη και προτροπή τόσο την δική μου όσο και της συζύγου μου και λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι ο νόμος ορίζει το δικαίωμα εισαγωγής των μαθητών από το Πρότυπο Γυμνάσιο στο Πρότυπο Λύκειο μόνο με ενδοσχολικές εξετάσεις. Στο πλαίσιο της «Διοικητικής Ηθικής» δεν ανέμενα το Κράτος να κατευθυνόταν σε πρόταση όπως η συγκεκριμένη που αντιβαίνει την «Αρχή της χρηστής Διοίκησης» και την «Αρχή της προστασίας της δικαιολογημένης εμπιστοσύνης του διοικούμενου». Ιδιαίτερα δε, όταν το πεδίο εφαρμογής αυτής της πρότασης αφορά τα παιδιά και θα έπρεπε να επιδεικνύεται από το Κράτος ακόμα μεγαλύτερη ευαισθησία σε τέτοια θέματα. Αναμένω ως γονέας και πολίτης την προστασία του Κράτους έχοντας την εύλογη πεποίθηση ότι ζούμε κάτω από ένα σταθερό νομοθετικό καθεστώς που αποκλείει την απρόβλεπτη μεταβολή των παγιωμένων συνθηκών. Πιστεύω ως γονέας και πολίτης ότι για να υπάρξει εμπιστοσύνη προς το Κράτος θα πρέπει από την μεριά του Υπουργείου να αποφανθεί για την επίλυση της υπόθεσης με άξονα τις ισχύουσες συνθήκες εισαγωγής για τους ήδη φοιτούντες μαθητές στα Πρότυπα Γυμνάσια. Εν κατακλείδι, αναμένω ότι θα επαναξιολογηθεί από εσάς το συγκεκριμένο άρθρο με γνώμονα την κατανόηση, αντίληψη και αποδοχή ότι η προτιμώμενη μεταβατική περίοδος θα πρέπει να συμπεριλάβει όλους τους μαθητές που ήδη φοιτούν στα Πρότυπα Γυμνάσια και εισήχθησαν σε αυτά υπό την σκέπη ενός παγιωμένου νομικού καθεστώτος σε όλη την διάρκεια της δευτεροβάθμια βαθμίδας εκπαίδευσης.