Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη Γεωργία Κ. | 28 Απριλίου 2020, 22:54
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Οι καθηγητές της β’ ξένης γλώσσας καταβάλλουν υπεράνθρωπες προσπάθειες για να μπορέσουν να αντεπεξέλθουν στις απαιτήσεις του μαθήματος. Οι 2 ώρες την εβδομάδα είναι πολύ λίγες για να μπορέσουν οι μαθητές να αποκτήσουν τουλάχιστον ένα επίπεδο Β1. Σε μια χώρα που ανήκει στην ΕΕ οι ξένες γλώσσες όπως άλλωστε και η πληροφορική αποτελούν εργαλεία βασικών δεξιοτήτων. Δυστυχώς εδώ και αρκετά χρόνια τα παραπάνω «αναγνωρίζονται» ως μαθήματα β’ κατηγορίας στη δημόσια εκπαίδευση. Για ποιο λόγο τρέχουν οι μαθητές σε κέντρα ξένων γλωσσών; Η απάντηση είναι απλή: κάνουν περισσότερες ώρες, ο αριθμός στην τάξη είναι μικρότερος, μαθαίνουν περισσότερα και αποκτούν ξενόγλωσσα πτυχία, απαραίτητα σε κάθε εργασία. Νομίζω ότι θα έπρεπε να το εξετάσετε καλύτερα.