Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη Νικος | 28 Απριλίου 2020, 22:54
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ο ΟΟΣΑ κατατασσει την Ελλαδα στις τελευταιες θεσεις οσον αφορα τη διδασκαλια των φυσικων επιστημων.Ειναι ντροπη αυριανοι πολιτες του 21ου αιωνα να διδασκονται(στην ουσια να μην διδασκονται)χημεια,βιολογια,γεωλογια ως ΜΟΝΟΩΡΑ μαθηματα.1 ωρα την εβδομαδα μαθημα φυσικων επιστημων δεν πρεπει να υπαρχει. Επιπλεον εισαγετε την βιολογια ως εξεταζομενο μαθημα και την χημεια και την γεωλογια τις πετατε απ'εξω! Με ποιο κριτηριο ; Τις δυσκολες αυτες εποχες των ασθενειων(του κορονοιου συμπεριλαμβανομενου),της κλιματικης αλλαγης,της κακης διατροφης,η ΧΗΜΕΙΑ και η ΓΕΩΛΟΓΙΑ θα επρεπε να ειναι μαθηματα μειζονος σημασιας.Καθε μερα ακουμε για φαρμακα,για τροφιμα,για ρυπους και οι μαθητες κανουν μια ωρα την εβδομαδα τα παραπανω μαθηματα και δεν ειναι και εξεταζομενα ! Εργαστηρια επισης δεν υπαρχουν και αν υπαρχουν δεν προλαβαινεις να κανεις σχεδον τιποτα σε 45 λεπτα. Μην παραπονιομαστε αυριο μεθαυριο αν ξαναβγουμε τελευταιοι στην Ευρωπη στις φυσικες επιστημες...