Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Πάνος | 28 Απριλίου 2020, 22:02
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα πρότεινα το μάθημα της Πληροφορικής στο Δημοτικό να πάψει να είναι μόνο 1 ώρα την εβδομάδα αλλά να γίνει τουλάχιστον δίωρο έστω για τις 3 μεγάλες τάξεις. Ο τρόπος σκέψης που διδάσκεται σε μαθήματα Πληροφορικής είναι αυτός που θα πάει μπροστά τα παιδιά μας και δε μπορεί να είναι μία ώρα τη βδομάδα με ότι αυτό συνεπάγεται σε απώλειες ωρών διδακτικών από αργίες περιπάτους ή άλλους παράγοντες. Αυτή την περίοδο που ζούμε τα παιδιά μας χρειάστηκε να γνωρίζουν περισσότερο τρόπο χρήσης του υπολογιστή και σίγουρα αυτό θα το βρούνε μπροστά τους και στο μέλλον. Να θυμίσω ότι στα 7ωρα ΕΑΕΠ υπήρχε δίωρο αλλά στο πλαίσιο του εξορθολογισμού των ωρών και του προσωπικού αφού δε μπορούμε να προσλάβουμε εκπαιδευτικούς την πλήρωσε η Πληροφορική με μείωση ωραρίου σε έναν κλάδο που ακόμη έχει αριθμό εκπαιδευτικών. Όλα τα μαθήματα χρειάζονται κι όλα προσφέρουν αλλά να μην αφήσουμε τα παιδιά μας ψηφιακά αναλφάβητα. Αν θεωρείται αναβάθμιση η μεταγωγή από τη Γ ομάδα στη Β ομάδα στο Γυμνάσιο τότε αλίμονό μας.