Εκπλήσσομαι με τα σχόλια στο συγκεκριμένο άρθρο και διαβάζω ξανά το περιεχόμενό του, μήπως δεν κατάλαβα καλά...στο άρθρο αναφέρεται η "προσθήκη νέων θεματικών κύκλων στο Νηπιαγωγείο και στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα του Δημοτικού και του Γυμνασίου με σκοπό την ενίσχυση της καλλιέργειας ήπιων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής και δεξιοτήτων τεχνολογίας και επιστήμης στους μαθητές". Γιατί αυτό μεταφράζεται ως έργο των εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής ή και Πληροφορικής δεν το αντιλαμβάνομαι. Υπάρχουν ώρες με τα μαθήματα αυτών των ειδικοτήτων σε όλα τα στάδια εκπαίδευσης των μαθητών και σαφώς δεν θεωρώ ότι αυτό εννοεί ο "νομοθέτης". Αδιαμφισβήτητα, είναι χρήσιμα και αυτά τα μαθήματα και ας διεκδικήσουν αύξηση ωρών, αλλά όταν μιλάμε για δεξιότητες ζωής ας αφήσουμε να εμπλουτιστεί το πρόγραμμα των μαθητών με θεματικές ποικίλες που δεν υπάρχουν ήδη στο αναλυτικό πρόγραμμα και που θα μπορούσαν να διεγείρουν το ενδιαφέρον των μαθητών και να τους βοηθήσουν στην πολύπλευρη ανάπτυξή τους, σε ώριμους και σωστούς ανθρώπους που θα μπορούν στο μέλλον να είναι άτομα ισορροπημένα και με θετική αύρα και θα χρησιμοποιούν σωστά την τεχνολογία για το καλό της ανθρωπότητας.
Εκπλήσσομαι με τα σχόλια στο συγκεκριμένο άρθρο και διαβάζω ξανά το περιεχόμενό του, μήπως δεν κατάλαβα καλά...στο άρθρο αναφέρεται η "προσθήκη νέων θεματικών κύκλων στο Νηπιαγωγείο και στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα του Δημοτικού και του Γυμνασίου με σκοπό την ενίσχυση της καλλιέργειας ήπιων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής και δεξιοτήτων τεχνολογίας και επιστήμης στους μαθητές". Γιατί αυτό μεταφράζεται ως έργο των εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής ή και Πληροφορικής δεν το αντιλαμβάνομαι. Υπάρχουν ώρες με τα μαθήματα αυτών των ειδικοτήτων σε όλα τα στάδια εκπαίδευσης των μαθητών και σαφώς δεν θεωρώ ότι αυτό εννοεί ο "νομοθέτης". Αδιαμφισβήτητα, είναι χρήσιμα και αυτά τα μαθήματα και ας διεκδικήσουν αύξηση ωρών, αλλά όταν μιλάμε για δεξιότητες ζωής ας αφήσουμε να εμπλουτιστεί το πρόγραμμα των μαθητών με θεματικές ποικίλες που δεν υπάρχουν ήδη στο αναλυτικό πρόγραμμα και που θα μπορούσαν να διεγείρουν το ενδιαφέρον των μαθητών και να τους βοηθήσουν στην πολύπλευρη ανάπτυξή τους, σε ώριμους και σωστούς ανθρώπους που θα μπορούν στο μέλλον να είναι άτομα ισορροπημένα και με θετική αύρα και θα χρησιμοποιούν σωστά την τεχνολογία για το καλό της ανθρωπότητας.