• Σχόλιο του χρήστη 'Ιωάννης' | 28 Απριλίου 2020, 22:25

    Με τις παρ.3 και παρ.6β του άρθρου 4 καταργούνται πλέον τα μαθήματα υποστηρικτικής διδασκαλίας για τους μετεξεταστέους μαθητές Γυμνασίου ενώ οι επαναληπτικές προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις μεταφέρονται τον Σεπτέμβρη. Με αυτό τον τρόπο, το βάρος της προετοιμασίας πέφτει αποκλειστικά στον μετεξεταστέο μαθητή και την οικογένειά του (οι οποίοι συνήθως έχουν συγκεκριμένο προφίλ, ανήκωντας σε ευαίσθητες και ευάλωτες κοινωνικά ομάδες). Παρόλο λοιπόν που ο μαθητής δεν τα καταφέρνει κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς, εντός της εκπαιδευτικής διαδικασίας, καλείται πλέον να το πετύχει, μόνος του, μετά από 3 μήνες από το τελευταίο μάθημα (!?!),αποκομμένος και αποξενωμένος από τα μαθήματα στα οποία θα κληθεί να εξεταστεί. Υπό αυτό το πρίσμα, έστω και το μίνιμουμ των 5-6 ωρών υποστηρικτικής διδασκαλίας, αφιερωμένων στοχευμένα στους μαθητές με αδυναμίες που δεν τα κατάφερναν, μόνο καλό έκαναν. Βοηθούσαν και τον μαθητή να κατανοήσει καλύτερα την ύλη, σε ολιγομελή πλέον τμήματα, αλλά και τον διδάσκοντα να αντιληφθεί τα θετικά στοιχεία και τις κλίσεις του μαθητή και να τα λάβει υπόψη του, προσαρμόζοντας ανάλογα τις επαναληπτικές εξετάσεις. Επιπλέον, με τη μεταφορά των επαναληπτικών εξετάσεων ξανά τον Σεπτέμβρη, επανέρχεται το παράδοξο της αξιολόγησης των μετεξεταστέων μαθητών από διαφορετικό εκπαιδευτικό προσωπικό, δεδομένης της ελληνικής εκπαιδευτικής πραγματικότητας (μεταθέσεις,αποσπάσεις,άδειες,αναπληρωτές κ.α.), με ότι αυτό συνεπάγεται για το τελικό αποτέλεσμα, λόγω της απουσίας παιδαγωγικής σχέσης και εμπιστοσύνης. Για τους παραπάνω λόγους, σας καλώ να τροποποιήσετε τις σχετικές παραγράφους ώστε: α) οι επαναληπτικές εξετάσεις των μετεξεταστέων να συνεχίσουν να πραγματοποιούνται τον Ιούνη. β) να μην καταργηθούν τα μαθήματα υποστηρικτικής διδασκαλίας για τους μετεξεταστέους μαθητές.