• Σχόλιο του χρήστη 'Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων' | 28 Απριλίου 2020, 22:54

    Σχετικά με το Δημοτικό, θα θέλαμε να υπενθυμίσουμε ότι το ΙΕΠ από το 2018 περιέκοψε από την διδακτέα ύλη πολλές ενότητες που αφορούν βιολογικά φαινόμενα. Συνολικά, η κατάσταση όσον αφορά το βιολογικό εγγραμματισμό των μικρών μαθητών είναι μάλλον απογοητευτική και οι μαθητές φτάνουν στο Γυμνάσιο αγνοώντας βασικές βιολογικές έννοιες. Η δε προβλεπόμενη αύξηση των μαθητών ανά τμήμα κάθε άλλο παρά ευνοεί την επίτευξη των παιδαγωγικών στόχων και την βελτίωση της ποιότητας της εκπαιδευτικής διαδικασίας, κάτι που ισχύει και για όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες.