Αξιότιμη Κα Υπουργέ,
Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον και ανησυχία παρακολουθούμε αυτές τις ημέρες, την δημόσια διαβούλευση του νέου νομοσχεδίου για την παιδεία. Σίγουρα αποτελεί μία ενδιαφέρουσα προσπάθεια αναβάθμισης του συστήματος παιδείας, όμως μέσα σε αυτό υπάρχουν και κάποια σημεία όπως το άρθρο 18 το οποίο εμπεριέχει δυσάρεστες εκπλήξεις για τα παιδιά και τις οικογένειες των ήδη φοιτούντων στα Πρότυπα Γυμνάσια.
Τα παιδιά αυτά δοκιμάστηκαν όταν φοιτούσαν στη ΣΤ δημοτικού και έκαναν μία εξαντλητική προσπάθεια προκειμένου να πετύχουν στις εισαγωγικές εξετάσεις που έδωσαν, αντί να παίζουν ανέμελα όπως έκαναν τότε οι υπόλοιποι συμμαθητές τους.
Απέδειξαν την ικανότητα και την προσήλωσή τους στο στόχο και την Αριστεία με την επιτυχία τους στις εισαγωγικές εξετάσεις στη πρώτη γυμνασίου.
Δοκιμάζονται καθημερινά προσπαθώντας να επιτύχουν υψηλούς μέσους όρους βαθμολογίας μέσα σε ένα περιβάλλον μεγάλου ανταγωνισμού, κυνηγώντας συνεχώς την αριστεία.
Σε περίπτωση που τελικά ψηφιστεί το άρθρο 18 στη μορφή που προτείνετε τα παιδιά αυτά θα δώσουν ουσιαστικά τρεις φορές πανελλαδικές εξετάσεις προκειμένου να αποδείξουν τις ικανότητες τους, μέσα από διαδικασίες που επηρεάζονται όχι μόνο από τις πραγματικές τους γνώσεις και ικανότητες, αλλά και από παράγοντες άγχους, συγκυρίας, ψυχολογίας και τύχης.
Σε περίπτωση αποτυχίας εισαγωγής στο συνδεδεμένο Πρότυπο Λύκειο:
1.«Επιδικάζετε» κατ΄ ουσίαν στα παιδιά αυτά την τιμωρία αλλαγής σχολικού περιβάλλοντος, επιβάλλοντας τους μία «ποινή» που δέχονται μόνο παιδιά που παρουσιάζουν παραβατικές συμπεριφορές.
2.Τα στιγματίζετε με την ταμπέλα του «αποτυχημένου» στα μάτια των νέων συμμαθητών τους.
3.Τα ξεριζώνεται από τις παρέες τους κατά την ευαίσθητη περίοδο της εφηβείας τους.
θα υποβάλετε τις οικογένειες των παιδιών σε άλλη μία οικονομική δοκιμασία προκειμένου να πληρώσουν φροντιστήρια ή ιδιαίτερα έτσι ώστε να διασφαλίσουν όσο γίνεται την επιτυχία των παιδιών τους.
Δυστυχώς μέσα από την διαδικασία αυτή κινδυνεύετε να δημιουργήσετε την απαξίωση των ενδιαφερομένων οικογενειών και υποψηφίων μαθητών για τα Πρότυπα Γυμνάσια, διότι πολύ δύσκολα οι οικογένειες θα προτρέπουν τα παιδιά τους να μπουν σε αυτή την επίπονη και πολυέξοδη διαδικασία.
Αν θέλετε την επιδίωξη της αριστείας θεσπίστε βαθμολογικό όριο για την εισαγωγή στο Πρότυπο Λύκειο και σε κάθε περίπτωση αυτό ή ότι άλλο, θα πρέπει να ισχύσει για τους εισακτέους από το 2021 και μετά, έτσι ώστε όποιοι επιλέξουν να προσπαθήσουν να εισαχθούν στο Πρότυπο Γυμνάσιο , να είναι εξ αρχής ενήμεροι και συνειδητοποιημένοι, για το που πάνε και με ποιες προϋποθέσεις.
Δεν είναι έντιμο να αλλάζεις τους όρους τους παιχνιδιού την ώρα που αυτό διεξάγεται επειδή είσαι εσύ ο αρχηγός.
Η αριστεία αποδεικνύεται και με τις εξετάσεις, αλλά περισσότερο από τις καθημερινές επιδόσεις και βαθμολογίες που σχεδόν όλα τα παιδιά των Προτύπων Γυμνασίων και Λυκείων συνεχώς επιδιώκουν και πετυχαίνουν.
Με εκτίμηση
Μητσοτάκης Δημήτρης
Γονέας μαθητή Προτύπου Γυμνασίου
Αξιότιμη Κα Υπουργέ, Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον και ανησυχία παρακολουθούμε αυτές τις ημέρες, την δημόσια διαβούλευση του νέου νομοσχεδίου για την παιδεία. Σίγουρα αποτελεί μία ενδιαφέρουσα προσπάθεια αναβάθμισης του συστήματος παιδείας, όμως μέσα σε αυτό υπάρχουν και κάποια σημεία όπως το άρθρο 18 το οποίο εμπεριέχει δυσάρεστες εκπλήξεις για τα παιδιά και τις οικογένειες των ήδη φοιτούντων στα Πρότυπα Γυμνάσια. Τα παιδιά αυτά δοκιμάστηκαν όταν φοιτούσαν στη ΣΤ δημοτικού και έκαναν μία εξαντλητική προσπάθεια προκειμένου να πετύχουν στις εισαγωγικές εξετάσεις που έδωσαν, αντί να παίζουν ανέμελα όπως έκαναν τότε οι υπόλοιποι συμμαθητές τους. Απέδειξαν την ικανότητα και την προσήλωσή τους στο στόχο και την Αριστεία με την επιτυχία τους στις εισαγωγικές εξετάσεις στη πρώτη γυμνασίου. Δοκιμάζονται καθημερινά προσπαθώντας να επιτύχουν υψηλούς μέσους όρους βαθμολογίας μέσα σε ένα περιβάλλον μεγάλου ανταγωνισμού, κυνηγώντας συνεχώς την αριστεία. Σε περίπτωση που τελικά ψηφιστεί το άρθρο 18 στη μορφή που προτείνετε τα παιδιά αυτά θα δώσουν ουσιαστικά τρεις φορές πανελλαδικές εξετάσεις προκειμένου να αποδείξουν τις ικανότητες τους, μέσα από διαδικασίες που επηρεάζονται όχι μόνο από τις πραγματικές τους γνώσεις και ικανότητες, αλλά και από παράγοντες άγχους, συγκυρίας, ψυχολογίας και τύχης. Σε περίπτωση αποτυχίας εισαγωγής στο συνδεδεμένο Πρότυπο Λύκειο: 1.«Επιδικάζετε» κατ΄ ουσίαν στα παιδιά αυτά την τιμωρία αλλαγής σχολικού περιβάλλοντος, επιβάλλοντας τους μία «ποινή» που δέχονται μόνο παιδιά που παρουσιάζουν παραβατικές συμπεριφορές. 2.Τα στιγματίζετε με την ταμπέλα του «αποτυχημένου» στα μάτια των νέων συμμαθητών τους. 3.Τα ξεριζώνεται από τις παρέες τους κατά την ευαίσθητη περίοδο της εφηβείας τους. θα υποβάλετε τις οικογένειες των παιδιών σε άλλη μία οικονομική δοκιμασία προκειμένου να πληρώσουν φροντιστήρια ή ιδιαίτερα έτσι ώστε να διασφαλίσουν όσο γίνεται την επιτυχία των παιδιών τους. Δυστυχώς μέσα από την διαδικασία αυτή κινδυνεύετε να δημιουργήσετε την απαξίωση των ενδιαφερομένων οικογενειών και υποψηφίων μαθητών για τα Πρότυπα Γυμνάσια, διότι πολύ δύσκολα οι οικογένειες θα προτρέπουν τα παιδιά τους να μπουν σε αυτή την επίπονη και πολυέξοδη διαδικασία. Αν θέλετε την επιδίωξη της αριστείας θεσπίστε βαθμολογικό όριο για την εισαγωγή στο Πρότυπο Λύκειο και σε κάθε περίπτωση αυτό ή ότι άλλο, θα πρέπει να ισχύσει για τους εισακτέους από το 2021 και μετά, έτσι ώστε όποιοι επιλέξουν να προσπαθήσουν να εισαχθούν στο Πρότυπο Γυμνάσιο , να είναι εξ αρχής ενήμεροι και συνειδητοποιημένοι, για το που πάνε και με ποιες προϋποθέσεις. Δεν είναι έντιμο να αλλάζεις τους όρους τους παιχνιδιού την ώρα που αυτό διεξάγεται επειδή είσαι εσύ ο αρχηγός. Η αριστεία αποδεικνύεται και με τις εξετάσεις, αλλά περισσότερο από τις καθημερινές επιδόσεις και βαθμολογίες που σχεδόν όλα τα παιδιά των Προτύπων Γυμνασίων και Λυκείων συνεχώς επιδιώκουν και πετυχαίνουν. Με εκτίμηση Μητσοτάκης Δημήτρης Γονέας μαθητή Προτύπου Γυμνασίου