Δυστυχώς δεν αλλάζει τίποτα στην Ειδική Αγωγή.
Ο τρόπος αντιμετώπισης παιδιών και εκπαιδευτικών που ασχολούνται στην ειδική έχει αν κάνει καθαρά με το ποιος θέλει να κάνει φύλαξη παιδιών !!!
Αν συνεχιστή ο τρόπος αντιμετώπισης αυτών παιδιών θα ήταν καλύτερα τα ΣΜΕΑΕ να ενταχθούν στο υπουργείο υγείας και όχι στο παιδείας .
Το σκεπτικό του υπουργείου είναι : ότι περισσεύει από ανθρώπινο δυναμικό να τα πάμε στα ειδικά σχολεία . Είναι χαρακτηριστικό στο συγκεκριμένο άρθρο ότι η επιλογή γίνεται από τον πίνακα και προς τα πάνω ( πάντα σε κάθε πίνακα πάμε από την κορυφή και κάτω ). Η ελεύθερη επιλογή του εκπαιδευτικού βασίζεται στην ικανότητα του να ανταπεξέλθει στο περιβάλλον των ειδικών σχολείων (αν μπορεί ή όχι να σταθεί ).
Επιτέλους να καταλάβετε ότι η ειδική έχει ανάγκη από τους πλέον καταρτισμένους εκπαιδευτικούς . Είναι παράλογο να βάζετε εκπαιδευτικούς στην ειδική γιατί έχουν κάνει απλά ένα σεμινάριο ή έχουν οι ίδιοι μια μορφή αναπηρίας , ή και να έχουν ένα χαρτί από ψυχίατρο. Πουθενά στις προϋποθέσεις να ενταχθεί κάποιος στην ειδική δεν υπάρχει η κατάρτιση.
Τα σχολεία τα έχετε καταντήσει μέρος φύλαξης παιδιών, πουθενά το εκπαιδευτικό κομμάτι.
Δυστυχώς δεν αλλάζει τίποτα στην Ειδική Αγωγή. Ο τρόπος αντιμετώπισης παιδιών και εκπαιδευτικών που ασχολούνται στην ειδική έχει αν κάνει καθαρά με το ποιος θέλει να κάνει φύλαξη παιδιών !!! Αν συνεχιστή ο τρόπος αντιμετώπισης αυτών παιδιών θα ήταν καλύτερα τα ΣΜΕΑΕ να ενταχθούν στο υπουργείο υγείας και όχι στο παιδείας . Το σκεπτικό του υπουργείου είναι : ότι περισσεύει από ανθρώπινο δυναμικό να τα πάμε στα ειδικά σχολεία . Είναι χαρακτηριστικό στο συγκεκριμένο άρθρο ότι η επιλογή γίνεται από τον πίνακα και προς τα πάνω ( πάντα σε κάθε πίνακα πάμε από την κορυφή και κάτω ). Η ελεύθερη επιλογή του εκπαιδευτικού βασίζεται στην ικανότητα του να ανταπεξέλθει στο περιβάλλον των ειδικών σχολείων (αν μπορεί ή όχι να σταθεί ). Επιτέλους να καταλάβετε ότι η ειδική έχει ανάγκη από τους πλέον καταρτισμένους εκπαιδευτικούς . Είναι παράλογο να βάζετε εκπαιδευτικούς στην ειδική γιατί έχουν κάνει απλά ένα σεμινάριο ή έχουν οι ίδιοι μια μορφή αναπηρίας , ή και να έχουν ένα χαρτί από ψυχίατρο. Πουθενά στις προϋποθέσεις να ενταχθεί κάποιος στην ειδική δεν υπάρχει η κατάρτιση. Τα σχολεία τα έχετε καταντήσει μέρος φύλαξης παιδιών, πουθενά το εκπαιδευτικό κομμάτι.