Η εισαγωγή των “Εργαστηρίων Δεξιοτήτων” στο Γυμνάσιο είναι μια προσέγγιση για την οποία έχουμε σοβαρές επιφυλάξεις. Όσοι γνωρίζουν τη σχολική πραγματικότητα ξέρουν ότι οι προσπάθειες εισαγωγής θεματικών ενοτήτων στο σχολικό πρόγραμμα με τη μορφή “project”, “δημιουργικών εργασιών”, “θεματικών εβδομάδων” κλπ. είναι αποσπασματικές και θεωρούμε πως η εισαγωγή μπορεί να είναι επιτυχής μόνο αν γίνει εντός ενός οργανωμένου γνωστικού αντικειμένου και εφόσον υλοποιείται από εκπαιδευτικούς που κατέχουν το αντίστοιχο γνωστικό υπόβαθρο. Οι προτεινόμενες προς εισαγωγή θεματικές ενότητες της Αγωγής Υγείας και της Οικολογίας αποτελούν ήδη μέρος της διδακτέας ύλης της Βιολογίας, εντούτοις διδάσκονται ελλιπώς, γιατί το μάθημα της Βιολογίας στο Γυμνάσιο παραμένει μονόωρο σε όλες τις τάξεις, με όλες τις αρνητικές συνέπειες που μαστίζουν τα μονόωρα μαθήματα. Θέση μας είναι ότι ο σκοπός που θέλει να πετύχει το Υπουργείο μπορεί να εξυπηρετηθεί με την ενίσχυση του μαθήματος της Βιολογίας και - σε κάθε περίπτωση - την διδασκαλία αυτών των αντικειμένων από τους εκπαιδευτικούς που έχουν σπουδάσει το γνωστικό αντικείμενο και όχι από εκπαιδευτικούς που απλά πρέπει να συμπληρώσουν το διδακτικό τους ωράριο.
Η εισαγωγή των “Εργαστηρίων Δεξιοτήτων” στο Γυμνάσιο είναι μια προσέγγιση για την οποία έχουμε σοβαρές επιφυλάξεις. Όσοι γνωρίζουν τη σχολική πραγματικότητα ξέρουν ότι οι προσπάθειες εισαγωγής θεματικών ενοτήτων στο σχολικό πρόγραμμα με τη μορφή “project”, “δημιουργικών εργασιών”, “θεματικών εβδομάδων” κλπ. είναι αποσπασματικές και θεωρούμε πως η εισαγωγή μπορεί να είναι επιτυχής μόνο αν γίνει εντός ενός οργανωμένου γνωστικού αντικειμένου και εφόσον υλοποιείται από εκπαιδευτικούς που κατέχουν το αντίστοιχο γνωστικό υπόβαθρο. Οι προτεινόμενες προς εισαγωγή θεματικές ενότητες της Αγωγής Υγείας και της Οικολογίας αποτελούν ήδη μέρος της διδακτέας ύλης της Βιολογίας, εντούτοις διδάσκονται ελλιπώς, γιατί το μάθημα της Βιολογίας στο Γυμνάσιο παραμένει μονόωρο σε όλες τις τάξεις, με όλες τις αρνητικές συνέπειες που μαστίζουν τα μονόωρα μαθήματα. Θέση μας είναι ότι ο σκοπός που θέλει να πετύχει το Υπουργείο μπορεί να εξυπηρετηθεί με την ενίσχυση του μαθήματος της Βιολογίας και - σε κάθε περίπτωση - την διδασκαλία αυτών των αντικειμένων από τους εκπαιδευτικούς που έχουν σπουδάσει το γνωστικό αντικείμενο και όχι από εκπαιδευτικούς που απλά πρέπει να συμπληρώσουν το διδακτικό τους ωράριο.