Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη cris | 28 Απριλίου 2020, 22:12
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το θέμα δεν είναι εάν τα μαθήματα που θα υποχρεωθεί ο μαθητής να γράψει μια ωρίτσα στο τέλος είναι 4 η εάν θα είναι 7 η 2 η 1. Εάν δεν αλλάξει η διδασκαλία και γενικά το περιεχόμενο δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα, ούτε να μάθει κανένας απολύτως τίποτα. Χρόνια τώρα εστιαζόμαστε στο περιτύλιγμα και όχι στο περιεχόμενο. Δεν είναι απαραίτητο για να μάθει κάποιος να υπάρχουν και οι τελικές εξετάσεις, οι οποίες κάποια στιγμή πρέπει να αλλάξουν ριζικά. Να προσπεράσουμε κάποια στιγμή την λέξη διαγώνισμα. Η λέξη διαγώνισμα είναι παντελώς άχρηστη στον 21ο αιώνα. Ας αναμορφωθούν τα βιβλία, το πρόγραμμα, η διδασκαλία και μετά βλέπουμε για το πως πρέπει να γίνονται οι εξετάσεις εκεί που πρέπει και αν πρέπει. Γιατί με τα σημερινά δεδομένα ο μαθητής αντιπαθεί πλήρως το σύστημα και είναι ανούσιο να εξετάζονται τα παιδιά σε κάτι που μαθαίνουν παπαγαλία και αποστηθίζουν και την αμέσως επόμενη στιγμή που τελειώνουν τα ξεχνάνε όλα. Γιατί και την δεκαετία του 90 που ήμουν μαθητής, που ακόμα οι καθηγητές απαιτούσαν παπαγαλίες και αποστηθίσεις, την μια στιγμή έγραφα 18 και την άλλη τα έστειλα στον αγύριστο μαζί με τους καθηγητές και μαζί με το σύστημα.