• Σχόλιο του χρήστη 'Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων' | 28 Απριλίου 2020, 23:06

    Το άρθρο 7 του “πολυνομοσχεδίου” (Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού Λυκείου) είναι εξαιρετικά ασαφές. Οι μαθητές της Β΄ αλλά και της Α΄ Λυκείου οφείλουν να γνωρίζουν εγκαίρως όλες τις λεπτομέρειες που αφορούν τα ωρολόγια προγράμματα, τα προγράμματα σπουδών, τις Κατευθύνσεις και γενικά οτιδήποτε αφορά την Γ΄Λυκείου και την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Η ενοποίηση της Ομάδας Προσανατολισμού Υγείας με την Ομάδα Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών μας βρίσκει σύμφωνους, γιατί ο προηγούμενος διαχωρισμός ήταν αναχρονιστικός και αντίθετος με την παγκόσμια τάση, που θεωρεί εξίσου σημαντικά για τις Θετικές Επιστήμες τα Μαθηματικά και τη Βιολογία. Η ενοποίηση αυτή, ωστόσο, θα έχει παιδαγωγικό νόημα μόνο αν αρθεί ο περιορισμός σε 4 των πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων και δοθεί σε όσους μαθητές το επιθυμούν η δυνατότητα εξέτασης και σε 5ο μάθημα όπως ίσχυε μέχρι το 2019. Αυτό θα έλυνε πολλές στρεβλώσεις σε όλες τις Ομάδες Προσανατολισμού. Η προσθήκη συντελεστών βαρύτητας για τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα μας βρίσκει σύμφωνους, το είχαμε μάλιστα ζητήσει σε όλα τα υπομνήματα που είχαμε καταθέσει στο Υπουργείο Παιδείας.