Ακατανόητος ο λόγος εξέτασης των ήδη μαθητών Πειραματικού Γυμνασίου, για την εισαγωγή τους στο αντίστοιχο Λύκειο. Οι μαθητές αυτοί σε μια ευαίσθητη ηλικία έχουν υποστεί την πίεση και τη γενικότερη φόρτιση εξεταστικής διαδικασίας, για να έχουν την ευκαιρία φοίτησης σε καινοτόμες δομές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, απολαμβάνοντας το ταξίδι στη σπουδή και μαθαίνοντας την αξία της ουσιαστικής και εις βάθος κατάκτησης της γνώσης. Το επόμενο ραντεβού τους με την απαράδεκτη και "βίαιη" διαδικασία των εξετάσεων είναι, και θα πρέπει να παραμείνει, αυτό της εισαγωγής τους στα πανεπιστήμια. Χρόνια τώρα, η πλειοψηφία αναγνωρίζει τη σκληρότητα και τον απόλυτο χαρακτήρα αυτής της διαδικασίας αλλά δυστυχώς δεν έχει επέλθει καμία βελτίωση επ αυτής.
Ποιο το νόημα λοιπόν επαναφοράς παρόμοιων εξετάσεων στη μέση του δευτεροβάθμιου κύκλου εκπαίδευσης, και μάλιστα σε ενα θεσμό που υποτίθεται οτι προάγει την ουσιαστική γνώση και εκκολάπτει τους αυριανούς φοιτητές των ΑΕΙ?
Ειναι δυνατον τα συγκεκριμένα Γυμνάσια να έχουν παραλάβει αριστούχους μαθητές Δημοτικών και να τους έχουν μετατρέψει σε "ανίκανους" παρακολούθησης του κύκλου σπουδών των αντίστοιχων Λυκείων? Οι συνεχής εξετάσεις τοσο ανταγωνιστικού χαρακτήρα, μόνο κακό μπορεί αν κάνει στο σκοπό της εκπαίδευσης και τίποτε άλλο. Αντί τα πειραματικά σχολεία να αποτελέσουν ακτίνες φωτος σε ενα εκπαιδευτικό σύστημα που στο σύνολο του στηρίζεται στην προσωπικη πρωτοβουλία και κουράγιο κάποιων εκπαιδευτικών, με την εισαγωγή των επιπλέον εξετάσεων θα καταντίσουν κινητήριες μηχανές της παραπαιδείας. Λυπαμαι πολύ αν προχωρήσει, ως έχει, το συγκεκριμενο θέμα.
Ακατανόητος ο λόγος εξέτασης των ήδη μαθητών Πειραματικού Γυμνασίου, για την εισαγωγή τους στο αντίστοιχο Λύκειο. Οι μαθητές αυτοί σε μια ευαίσθητη ηλικία έχουν υποστεί την πίεση και τη γενικότερη φόρτιση εξεταστικής διαδικασίας, για να έχουν την ευκαιρία φοίτησης σε καινοτόμες δομές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, απολαμβάνοντας το ταξίδι στη σπουδή και μαθαίνοντας την αξία της ουσιαστικής και εις βάθος κατάκτησης της γνώσης. Το επόμενο ραντεβού τους με την απαράδεκτη και "βίαιη" διαδικασία των εξετάσεων είναι, και θα πρέπει να παραμείνει, αυτό της εισαγωγής τους στα πανεπιστήμια. Χρόνια τώρα, η πλειοψηφία αναγνωρίζει τη σκληρότητα και τον απόλυτο χαρακτήρα αυτής της διαδικασίας αλλά δυστυχώς δεν έχει επέλθει καμία βελτίωση επ αυτής. Ποιο το νόημα λοιπόν επαναφοράς παρόμοιων εξετάσεων στη μέση του δευτεροβάθμιου κύκλου εκπαίδευσης, και μάλιστα σε ενα θεσμό που υποτίθεται οτι προάγει την ουσιαστική γνώση και εκκολάπτει τους αυριανούς φοιτητές των ΑΕΙ? Ειναι δυνατον τα συγκεκριμένα Γυμνάσια να έχουν παραλάβει αριστούχους μαθητές Δημοτικών και να τους έχουν μετατρέψει σε "ανίκανους" παρακολούθησης του κύκλου σπουδών των αντίστοιχων Λυκείων? Οι συνεχής εξετάσεις τοσο ανταγωνιστικού χαρακτήρα, μόνο κακό μπορεί αν κάνει στο σκοπό της εκπαίδευσης και τίποτε άλλο. Αντί τα πειραματικά σχολεία να αποτελέσουν ακτίνες φωτος σε ενα εκπαιδευτικό σύστημα που στο σύνολο του στηρίζεται στην προσωπικη πρωτοβουλία και κουράγιο κάποιων εκπαιδευτικών, με την εισαγωγή των επιπλέον εξετάσεων θα καταντίσουν κινητήριες μηχανές της παραπαιδείας. Λυπαμαι πολύ αν προχωρήσει, ως έχει, το συγκεκριμενο θέμα.