Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Καραθανάση Άννα | 28 Απριλίου 2020, 23:41
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ποια είναι άραγε αυτή η παιδαγωγική επιστήμη και πόσο αξιόπιστα είναι τα πορίσματά της όταν μας δημιουργεί επιβεβλημένη αναγκαιότητα για μέγιστο αριθμό νηπίων-προνηπίων και μαθητών/τριών, είκοσι τεσσάρων (24) ανά τμήμα, με δυνατότητα προσαύξησης κατά ποσοστό 10% με απόφαση του Διευθυντή της σχολικής μονάδας;Με ολοένα αυξανόμενες εκπαιδευτικές ανάγκες και θέματα συμπεριφοράς καθημερινά, η αύξηση του αριθμού των νηπίων δεν είναι απλά αναχρονιστική, είναι επικίνδυνη!Ο μεγάλος αριθμός των μαθητών/τριών θα επιφέρει όχι μόνο περισσότερα προβλήματα μάθησης, αλλά και προβλήματα υγιεινής και ασφάλειας!Μην γίνετε κ. Κεραμέως η μεταρρυθμίστρια της πανδημίας στην Παιδεία!!