• Σχόλιο του χρήστη 'Κωνσταντίνος' | 28 Απριλίου 2020, 23:22

    Λατινικα: το αθάνατο κι εφταψυχο μάθημα που επιβιώνει από την εποχή του Κικέρωνα μέχρι τον 21ο αιώνα. Κι απ' ότι φαίνεται θα συνεχίσει να επιβιώνει και τον 22ο αιώνα. Λατινικά έδωσε εξετάσεις η (συνταξιούχος εκπαιδευτικός) μητέρα μου για να εισαχθεί στο Πανεπιστήμιο, Λατινικά έδωσε ο (εν ενεργεία φιλόλογος στη Μέση Εκπαίδευση) γράφων για να εισαχθει στο Πανεπιστήμιο κι από ο,τι βλέπω είμαι πεπεισμένος ότι Λατινικά θα δώσουν και τα νήπια παιδιά μου για να εισαχθούν στο Πανεπιστήμιο με το καλό. Το πως εξετάζονται τώρα είναι άλλη πονεμένη ιστορία. Οι μαθητές τελειώνουν τη μέρα που δίνουν εξετάσεις πιο νωρίς από ποτέ. Οι δε εκπαιδευτικοί συνάδελφοι στο Βαθμολογικο Κέντρο τελειώνουν τη διόρθωση του συνόλου των φακέλων μέσα σε 3 μέρες. Για τέτοια τυποποίηση μιλάμε. Και το μεγαλύτερο κρίμα είναι ότι όλα αυτά γίνονται για να θυσιαστεί και να εξοντωθει από το ωρολόγιο πρόγραμμα το μάθημα - παρέας εδώ και χρόνια, η Κοινωνιολογία. Ένα μάθημα στο οποίο εκ των πραγμάτων τρέφουν έμπρακτη εμπάθεια αυτοί που αποφασίζουν και νομοθετουν εν έτει 2020. Αντε λοιπόν, ας πάμε για ακόμη μια φορά "Πίσω ολοταχώς" υποδεχόμενοι στη χορεία των Πανελλαδικών μαθημάτων τα (αναντικατάστατα για τις ανθρωπιστικές επιστήμες) Λατινικά και πετροβολώντας την (άνευ καμιάς χρησιμότητας στις ίδιες επιστήμες) Κοινωνιολογία. Με εκτίμηση Κωνσταντίνος, φιλόλογος - εκπαιδευτικος Μέσης Εκπαίδευσης.