Με ποια λογική οι μαθητές ενός Προτύπου σχολείου πρέπει να εξεταστούν ξανά για να συνεχίσουν τη φοίτηση στο δικό τους σχολείο?
Τα παιδιά, προκειμένου να μην αλλάξουν σχολικό περιβάλλον, θα δώσουν μεγάλη βαρύτητα στην προετοιμασία για αυτήν την εξεταστική διαδικασία-σφήνα εις βάρος των σχολικών τους επιδόσεων στα μαθήματα της χρονιάς και βέβαια και της ψυχικής τους ηρεμίας.
Ξαφνικά η Τρίτη Γυμνασίου μετατρέπεται σε τάξη προετοιμασίας για το Λύκειο.
Παιδιά που έδωσαν μεγάλο αγώνα για να προετοιμαστούν και να εισαχθούν στο Πρότυπο με την προσδοκία 6ετούς φοίτησης υψηλού επιπέδου, καλούνται τώρα να προσπαθήσουν ακόμη περισσότερο, για να διατηρήσουν αυτό το δικαίωμα αλλά για να μην βρεθούν σε ένα άγνωστο για αυτά νέο σχολείο, πολύ διαφορετικής κουλτούρας και σύνθεσης.
Ας ξανασκεφτούν οι ιθύνοντες πόσο σημαντικό είναι οι μαθητές των Προτύπων να διατηρήσουν τις άριστες επιδόσεις τους και να εξελιχθούν όπως τους αξίζει, χωρίς περιπέτειες!
Με ποια λογική οι μαθητές ενός Προτύπου σχολείου πρέπει να εξεταστούν ξανά για να συνεχίσουν τη φοίτηση στο δικό τους σχολείο? Τα παιδιά, προκειμένου να μην αλλάξουν σχολικό περιβάλλον, θα δώσουν μεγάλη βαρύτητα στην προετοιμασία για αυτήν την εξεταστική διαδικασία-σφήνα εις βάρος των σχολικών τους επιδόσεων στα μαθήματα της χρονιάς και βέβαια και της ψυχικής τους ηρεμίας. Ξαφνικά η Τρίτη Γυμνασίου μετατρέπεται σε τάξη προετοιμασίας για το Λύκειο. Παιδιά που έδωσαν μεγάλο αγώνα για να προετοιμαστούν και να εισαχθούν στο Πρότυπο με την προσδοκία 6ετούς φοίτησης υψηλού επιπέδου, καλούνται τώρα να προσπαθήσουν ακόμη περισσότερο, για να διατηρήσουν αυτό το δικαίωμα αλλά για να μην βρεθούν σε ένα άγνωστο για αυτά νέο σχολείο, πολύ διαφορετικής κουλτούρας και σύνθεσης. Ας ξανασκεφτούν οι ιθύνοντες πόσο σημαντικό είναι οι μαθητές των Προτύπων να διατηρήσουν τις άριστες επιδόσεις τους και να εξελιχθούν όπως τους αξίζει, χωρίς περιπέτειες!