Κατανοώ την αντίδραση και την ανησυχία των νηπιαγωγών που υπάρχει.Πάντα έτσι γίνεται σε κάθε καινούργιο.Ας θυμηθούμε λίγο αντιδράσεις για το αναλυτικό πρόγραμμα .Έλεγαν ότι κατακερματίζει τη γνώση έτσι όπως ήταν δομημένο.Τώρα αποτελεί επιχείρημα ενάντια στις ειδικότητες!!!.Αντιδράσεις στην ευέλικτη ζώνη.Τώρα το project αποτελεί επιχείρημα!!!αντιδράσεις για το ολοήμερο γιατί δεν ήταν δυνατόν δύο νηπιαγωγοί να μοιράζονται μία τάξη ,το ίδιο τμήμα τα ίδια υλικά!!!Αντιδράσεις απίστευτες για τα τμήματα ένταξης!!Όλα αυτά ξεπεράστηκαν !!! Το ενιαίο πλαίσιο Σπουδών ονομάστηκε έτσι γιατί η φιλοσοφία του ξεκινούσε από το νηπιαγωγείο μέχρι το Λύκειο.Όταν λέει μέσα για πολυφωνικά περιβάλλοντα κάτι εννοεί ανοιχτό στην κοινωνία σχολείο κάτι σήμαινε.πόσοι και πόσοι έμπαιναν στο νηπιαγωγείο και συμμετείχαν στις δραστηριότητες,γονείς παππούδες γιαγιάδες κτλ. τα παιδιά ποτέ δεν έπαθαν κάτι !!! Για μια ακόμη φορά οι αντιδράσεις χωρίς καμία λογική ή επιστημονική τεκμηρίωση.θα μπορούσαν να είχαν κάνει έρευνα τα παιδαγωγικά τμήματα,από χρόνια αυτό υπάρχει σε ιδιωτικά σχολεία και θα μπορούσαν να το μελετήσουν.
Ας γίνει λοιπόν πειραματικά !!!!
Κατανοώ την αντίδραση και την ανησυχία των νηπιαγωγών που υπάρχει.Πάντα έτσι γίνεται σε κάθε καινούργιο.Ας θυμηθούμε λίγο αντιδράσεις για το αναλυτικό πρόγραμμα .Έλεγαν ότι κατακερματίζει τη γνώση έτσι όπως ήταν δομημένο.Τώρα αποτελεί επιχείρημα ενάντια στις ειδικότητες!!!.Αντιδράσεις στην ευέλικτη ζώνη.Τώρα το project αποτελεί επιχείρημα!!!αντιδράσεις για το ολοήμερο γιατί δεν ήταν δυνατόν δύο νηπιαγωγοί να μοιράζονται μία τάξη ,το ίδιο τμήμα τα ίδια υλικά!!!Αντιδράσεις απίστευτες για τα τμήματα ένταξης!!Όλα αυτά ξεπεράστηκαν !!! Το ενιαίο πλαίσιο Σπουδών ονομάστηκε έτσι γιατί η φιλοσοφία του ξεκινούσε από το νηπιαγωγείο μέχρι το Λύκειο.Όταν λέει μέσα για πολυφωνικά περιβάλλοντα κάτι εννοεί ανοιχτό στην κοινωνία σχολείο κάτι σήμαινε.πόσοι και πόσοι έμπαιναν στο νηπιαγωγείο και συμμετείχαν στις δραστηριότητες,γονείς παππούδες γιαγιάδες κτλ. τα παιδιά ποτέ δεν έπαθαν κάτι !!! Για μια ακόμη φορά οι αντιδράσεις χωρίς καμία λογική ή επιστημονική τεκμηρίωση.θα μπορούσαν να είχαν κάνει έρευνα τα παιδαγωγικά τμήματα,από χρόνια αυτό υπάρχει σε ιδιωτικά σχολεία και θα μπορούσαν να το μελετήσουν. Ας γίνει λοιπόν πειραματικά !!!!