Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 02 – Δραστηριότητες στην αγγλική γλώσσα στο ΝηπιαγωγείοΣχόλιο του χρήστη Λούζη Μαργαρίτα | 28 Απριλίου 2020, 23:21
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Τι κι αν έχουμε καταφερει να μιλάμε για καλυτέρευση συνθηκών τοοοσα χρόνια επιδιώξεων και αγώνων για αυτό το ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ -NΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ. Σε αυτή ακριβώς την εποχή που βιώσαμε και βιώνουμε, ξαφνικά πρέπει να γίνουμε στα Νηπιαγωγεία 24αρια τμηματα και με απόφαση Προϊσταμένου σχολικής μονάδας παρακαλώ και γιατί όχι 27αρι τμήμα ?Τι είναι τα παιδιά αληθεια για να τα βάζουμε σε έναν χώρο όπου ενώ δεν έχουμε καθαρίστριες και τώρα θα το πω ναι,πρέπει να απολυμαίνουμε τα πόμολα ανα ώρα,μαρκαδόρους επιφάνειες κλπ., ναι όπως το ακούτε εμείς οι Νηπιαγωγοί τα πολυεργαλεια. Ταυτοχρονα να κάνουμε μάθημα ,σε αυτό το τμημα ,να κάνουμε διοικητικό έργο του τύπου μέχρι την τάδε ώρα να έχετε στείλει το τάδε έγγραφο .Mail,mail mail άπειρα μέχρι ότι ώρα να είναι για να προλάβουμε!! Σημειωνουμε λοιπόν .Καθαρίστρια λίγες ώρες μόνο το απόγευμα γιατί τη μοιραζόμαστε με άλλα δύο σχολεία και δεν έχουμε άλλη ,βασικο ειδικό προσωπικό που χρειάζονται όλα τα σχολεία όπως ειδικευμένοι Νηπιαγωγοί ,σχολικοί φύλακες ,ψυχολόγοι όπου επρεπε να έχει η κάθε σχολική μονάδα δεν έχουμε. Θα ΜΑΘΟΥΜΕ όμως ΑΓΓΛΙΚΑ γιατί αυτό μας χρειάζεται τώρα κι όχι τα παραπάνω. Θα μάθουμε και Γυμναστική . Ψυχοκινητική ανάπτυξη έμαθα εγώ και από όσο ξέρω όλοι οι Νηπιαγωγοί αυτό ξέρουν. Στο Νηπιαγωγειο απαρέγκλιτα το πρόσωπο που επικοινωνεί βιωματικά όλους τους τομείς ανάπτυξης είναι Η ΝΗΠΙΑΓΩΓΌΣ γενικης σε συνεργασία με την ΝΗΠΙΑΓΩΓΟ ειδικης! Απαραίτητη βασικότατη ανάγκη η ψυχική και πάνω από ΟΛΑ ηρεμία του παιδιού!!ΑΥΤΟ υπηρετούμε!ΑΥΤΟ είναι το Ευαγγέλιο μας!! Θα ξεχάσουμε και αυτά που μάθαμε τόσα χρόνια στα θρανία ,στις παιδαγωγικές σχολες,στα Πανεπιστήμια,στις μετεκπαιδευσεις,στα μεταπτυχιακα κλπ. Τοοοοσα σοβαρά πανεπιστήμια σοβαροί επιστήμονες ,Άνθρωποι των παιδαγωγικών επιστημών με τόσες επιστολές, ευγενικές υπενθυμίσεις ,για το μη παιδαγωγικό του πραγματος ,και σε στιγμή που δεν έχει καμμία απολύτως έννοια η υποψία αναγκαιότητας πρέπει να μάθουν τα νήπια Αγγλικά. Το ότι στα Νηπιαγωγεία σπουδάσαμε και μάθαμε ότι δεν υπάρχουν διακριτα διδακτικά αντικείμενα ,ότι μιλάμε για ολόπλευρη κοινωνικοσυναισθηματικη ανάπτυξη της προσωπικότητας του παιδιού,μέσω των διαθεματικών αναλυτικών προγραμμάτων δεν μας λέει ξαφνικά τίποτα?Και ποιος το αποφασίζει αυτό?Ποτε? Υπάρχει όχι σύγχυση, κονφουζιο!!Εκείνες οι δομές που λέγαμε να φτιαχτούν στο Δημόσιο σχολείο για να στεγαστούν τα προνήπια το γίνεται ?Αυτό δεν υπάρχει?Γιατι ο κόσμος ρωτάει με αγωνία?Θα μου πάρετε το προνηπιο στο Δημόσιο σχολείο?Θα έρθουν και οι εγγραφές!Τι κάνουμε?Αυτά τα λίγα!!!