Η προσμέτρηση της προϋπηρεσίας είναι δίκαιο να υπολογίζεται μόνο στον κλάδο όπου αποκτήθηκε, όπως ίσχυε δηλαδή πάντα στην εκπαίδευση μέχρι το 2019. Είναι ωστόσο αναγκαίο να προβλεφθεί συγχρόνως -ως αντιστάθμισμα- η υψηλότερη μοριοδότηση του δεύτερου πτυχίου ΑΕΙ, το οποίο με τον Ν. 4589/2019 μοριοδοτήθηκε με μόλις 7 μόρια, τη στιγμή που παντού στο Δημόσιο έχει ελαφρώς χαμηλότερη μοριοδότηση από τον πρώτο μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών. Ας μην ξεχνάμε ότι ο αρχικός σχεδιασμός του υπουργείου πριν από την τελική ψήφιση του Ν.4589/2019 ήταν να μοριοδοτήσει το δεύτερο πτυχίο με 16 μόρια.
Η διπλή μοριοδότηση των δυσπρόσιτων είναι αναγκαία, καθώς δίνει ελπίδα σε νέους αποφοίτους/υποψήφιους εκπαιδευτικούς αλλά και εναλλακτική λύση σε εκείνους που δεν διαθέτουν χρήματα για μεταπτυχιακές σπουδές να αυξήσουν τα μόριά τους και να επιτύχουν καλύτερη κατάταξη στους πίνακες αναπληρωτών.
Η προσμέτρηση της προϋπηρεσίας είναι δίκαιο να υπολογίζεται μόνο στον κλάδο όπου αποκτήθηκε, όπως ίσχυε δηλαδή πάντα στην εκπαίδευση μέχρι το 2019. Είναι ωστόσο αναγκαίο να προβλεφθεί συγχρόνως -ως αντιστάθμισμα- η υψηλότερη μοριοδότηση του δεύτερου πτυχίου ΑΕΙ, το οποίο με τον Ν. 4589/2019 μοριοδοτήθηκε με μόλις 7 μόρια, τη στιγμή που παντού στο Δημόσιο έχει ελαφρώς χαμηλότερη μοριοδότηση από τον πρώτο μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών. Ας μην ξεχνάμε ότι ο αρχικός σχεδιασμός του υπουργείου πριν από την τελική ψήφιση του Ν.4589/2019 ήταν να μοριοδοτήσει το δεύτερο πτυχίο με 16 μόρια. Η διπλή μοριοδότηση των δυσπρόσιτων είναι αναγκαία, καθώς δίνει ελπίδα σε νέους αποφοίτους/υποψήφιους εκπαιδευτικούς αλλά και εναλλακτική λύση σε εκείνους που δεν διαθέτουν χρήματα για μεταπτυχιακές σπουδές να αυξήσουν τα μόριά τους και να επιτύχουν καλύτερη κατάταξη στους πίνακες αναπληρωτών.