Υπηρετώ με πενταετή θητεία σε νυν Πειραματικό και πρώην Πρότυπο.
Μπήκα με τον νόμο 3966 και μετά από αξιολόγηση. Έχασα την οργανική μου θέση όπως όριζε ο νόμος, αλλά δεν πήρα ποτέ προτεραιότητα για οργανική στο νομό του Πρότυπου Σχολείου, ούτε το επίδομα που όριζε ο νόμος. Δούλεψα και Σάββατα και Κυριακές και μεσημέρια για τις δράσεις όπως όριζε ο νόμος. Οι συνθήκες είναι σκληρές και αυτό το επιβεβαιώνει το γεγονός ότι φέτος δεν ήθελαν να έρθουν καθηγητές στο σχολείο για αναπλήρωση ωρών(αλλάξαμε 5 καθηγητές μέχρι να μείνουν κάποιοι).
Ο επόμενος νόμος που έγινε το Πάσχα του 2019 μας έδινε οργανική, αλλά δεν εφαρμόστηκε. Τώρα τροποποιείται ο νόμος 3966 κατά τη γνώμη μου με περισσότερα προβλήματα:
-Οι καθηγητές που μπήκαν με τον 3966 θα δυσκολευτούν να πάρουν οργανική θέση ανάλογη αυτής που όριζε ο νόμος με τον οποίον μπήκαν. Δηλαδή όσοι επέλεξαν να αξιολογηθούν και να χάσουν την οργανική τους θέση σύμφωνα με τον νόμο, είναι σε δυσμενή θέση.
-Οι καθηγητές που βρίσκονται σε νομούς που δεν έχουν Πειραματικά ή Πρότυπα Σχολεία δεν έχουν τη δυνατότητα να μπουν σε αυτά (υπάρχουν ειδικότητες που αργούν πολλά χρόνια για να μπουν σε ανάλογο νομό).
-Οι καθηγητές αυξημένων προσόντων που βρίσκονται σε Πρότυπα ή Πειραματικά δεν έχουν τα ίδια δικαιώματα εξέλιξης με τους άλλους καθηγητές που βρίσκονται σε άλλα σχολεία (π.χ. απόσπαση σε Πανεπιστήμιο).
Προτείνω
-ο σύλλογος καθηγητών να κάνει αίτηση αν θέλει το σχολείο να γίνει Πρότυπο ή Πειραματικό
-να υπάρχουν κριτήρια για να γίνουν τα σχολεία Πρότυπα ή Πειραματικά
-οργανικές θέσεις σε Πρότυπα και Πειραματικά κατόπιν αξιολόγησης.
Υπηρετώ με πενταετή θητεία σε νυν Πειραματικό και πρώην Πρότυπο. Μπήκα με τον νόμο 3966 και μετά από αξιολόγηση. Έχασα την οργανική μου θέση όπως όριζε ο νόμος, αλλά δεν πήρα ποτέ προτεραιότητα για οργανική στο νομό του Πρότυπου Σχολείου, ούτε το επίδομα που όριζε ο νόμος. Δούλεψα και Σάββατα και Κυριακές και μεσημέρια για τις δράσεις όπως όριζε ο νόμος. Οι συνθήκες είναι σκληρές και αυτό το επιβεβαιώνει το γεγονός ότι φέτος δεν ήθελαν να έρθουν καθηγητές στο σχολείο για αναπλήρωση ωρών(αλλάξαμε 5 καθηγητές μέχρι να μείνουν κάποιοι). Ο επόμενος νόμος που έγινε το Πάσχα του 2019 μας έδινε οργανική, αλλά δεν εφαρμόστηκε. Τώρα τροποποιείται ο νόμος 3966 κατά τη γνώμη μου με περισσότερα προβλήματα: -Οι καθηγητές που μπήκαν με τον 3966 θα δυσκολευτούν να πάρουν οργανική θέση ανάλογη αυτής που όριζε ο νόμος με τον οποίον μπήκαν. Δηλαδή όσοι επέλεξαν να αξιολογηθούν και να χάσουν την οργανική τους θέση σύμφωνα με τον νόμο, είναι σε δυσμενή θέση. -Οι καθηγητές που βρίσκονται σε νομούς που δεν έχουν Πειραματικά ή Πρότυπα Σχολεία δεν έχουν τη δυνατότητα να μπουν σε αυτά (υπάρχουν ειδικότητες που αργούν πολλά χρόνια για να μπουν σε ανάλογο νομό). -Οι καθηγητές αυξημένων προσόντων που βρίσκονται σε Πρότυπα ή Πειραματικά δεν έχουν τα ίδια δικαιώματα εξέλιξης με τους άλλους καθηγητές που βρίσκονται σε άλλα σχολεία (π.χ. απόσπαση σε Πανεπιστήμιο). Προτείνω -ο σύλλογος καθηγητών να κάνει αίτηση αν θέλει το σχολείο να γίνει Πρότυπο ή Πειραματικό -να υπάρχουν κριτήρια για να γίνουν τα σχολεία Πρότυπα ή Πειραματικά -οργανικές θέσεις σε Πρότυπα και Πειραματικά κατόπιν αξιολόγησης.