Ο εσωτερικός κανονισμός του σχολείου υπάρχει, δεν είναι νομοθετικά κατοχυρωμένο και εναπόκειται στην διεύθυνση και τον σύλλογο των διδασκόντων για την σύνταξη και εφαρμογή του. Ο κανονισμός δεν έχει κάποιο όφελος από την παρουσία του Δήμου. Οι γονείς έχουν λόγο για τον εσωτερικό κανονισμό αλλά όχι και στην συμμετοχή του. Νομοθετικά πρέπει να δίνεται το δικαίωμα σύνταξης πρότασης από πλευράς γονέων αλλά όχι και συμμετοχής. Ο Διευθυντής με τον σύλλογο των διδασκόντων αναλύουν την πρόταση των γονέων, θα λαμβάνονται υπόψη οι γνώμες των γονέων στην σύνταξη του κανονισμού (όπου χρειάζεται).
Ο εσωτερικός κανονισμός θα πρέπει να τεκμηριώνεται με νομοθετική διάταξη, ώστε να μπορεί ο σύλλογος των διδασκόντων να εφαρμόσει πιστά και αποτελεσματικά τα άρθρα του κανονισμού. Οι ''παραβάτες'' πρέπει να καταλάβουν ότι πρέπει να συνετιστούν, να γίνουν παράδειγμα προς αποφυγή για τους υπόλοιπους χωρίς να επιδιώκεται η τιμωρητέα τακτική της ποινής αλλά ο σωφρονισμός μέσω αυτής.
Ο εσωτερικός κανονισμός του σχολείου υπάρχει, δεν είναι νομοθετικά κατοχυρωμένο και εναπόκειται στην διεύθυνση και τον σύλλογο των διδασκόντων για την σύνταξη και εφαρμογή του. Ο κανονισμός δεν έχει κάποιο όφελος από την παρουσία του Δήμου. Οι γονείς έχουν λόγο για τον εσωτερικό κανονισμό αλλά όχι και στην συμμετοχή του. Νομοθετικά πρέπει να δίνεται το δικαίωμα σύνταξης πρότασης από πλευράς γονέων αλλά όχι και συμμετοχής. Ο Διευθυντής με τον σύλλογο των διδασκόντων αναλύουν την πρόταση των γονέων, θα λαμβάνονται υπόψη οι γνώμες των γονέων στην σύνταξη του κανονισμού (όπου χρειάζεται). Ο εσωτερικός κανονισμός θα πρέπει να τεκμηριώνεται με νομοθετική διάταξη, ώστε να μπορεί ο σύλλογος των διδασκόντων να εφαρμόσει πιστά και αποτελεσματικά τα άρθρα του κανονισμού. Οι ''παραβάτες'' πρέπει να καταλάβουν ότι πρέπει να συνετιστούν, να γίνουν παράδειγμα προς αποφυγή για τους υπόλοιπους χωρίς να επιδιώκεται η τιμωρητέα τακτική της ποινής αλλά ο σωφρονισμός μέσω αυτής.