Αρχική Μέντορας νεοδιοριζόμενου εκπαιδευτικούΆλλες προτάσεις σχετικά με την ανάπτυξη και την αξιοποίηση του θεσμού του μέντορα;Σχόλιο του χρήστη ΓΚΡΙΤΖΑΛΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 9 Δεκεμβρίου 2010, 13:09
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Δυστυχώς όσο καλές προθέσεις να έχει η κα Υπουργος δεν υπαρχει θεραπέια στους εκπαιδευτικούς. Εχω 3 παιδιά και διαπίστωσα ότι οι εκπαιδευτικοί ειναι αυτοί που παρακινούν τα παιδιά στις καταλήψεις (φέτος ειδικά τους κάνανε και παρατήρηση γιατί τη διέκοψαν) και γενικά στο χάλι που έχουν όλα τα δημόσια σχολεία. Ακόμα και προχθές (μνημόσυνο Γρηγορόπουλου!!!) τους είπαν επι λεξει ότι δεν εχουν όρεξη για μάθημα και τα έδιωξαν τα παιδιά. Δεν τους λείπει λοιπόν ο μέντορας τους λείπει η όρεξη για δουλειά. Γιατι δεν αξιολογούνται και δεν ελέγχονται από κανένα? Γιατί δεν μετράται η συνολική απόδοση του κάθε σχολειου? Να γίνει άρση της μονιμότητας και με παράλληλη εφαρμογή κριτηρίων αξιολόγησης του καθενός να δείτε πως θα αρχίσει να δουλεύει το σύστημα. Ούτε φροντηστήρια θα χρειάζονται ούτε μέντορες. ΑΜΕΣΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΕ ΣΩΣΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΗ ΒΑΣΗ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΘΕΣΕΙΣ Η ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ.