Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Σοφία Ο. | 29 Απριλίου 2020, 00:31
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Συμφωνώ για τα Αγγλικά και την Φυσική Αγωγή στο νηπιαγωγείο αρκεί να τις κάνουν ειδικότητες και τα Αγγλικά να γίνονται σε μορφή παιχνιδιού...ΟΧΙ άλλες φωτοτυπίες στην προσχολική αγωγή. Είναι καλό τα παιδιά του δημοσίου σχολείου να έχουν ερεθίσματα που μέχρι τώρα είχαν του ιδιωτικού. ΟΜΩΣ βρίσκω απαράδεκτο το γεγονός της αύξησης του αριθμού των μαθητών...ηδη είναι αρκετά παιδιά σε κάθε τάξη. Είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο ότι αυξάνεται η επιθετικότητα...και μετά έρχεται η υποκρισία..."τι μέτρα να πάρουμε για το Bulling ". Το 1ο και βασικό μέτρο είναι να μειωθεί η αναλογία εκπαιδευτικού μαθητή και να αυξηθούν τα τμ που δικαιούται να παίξει το κάθε παιδί. Επίσης, δεν νοείται να μην υπαρχει βοηθος στα νηπιαγωγεια.