Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Ελένη Φ. | 29 Απριλίου 2020, 02:40
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η ποιότητα της εκπαίδευσης και η αύξηση του αριθμού μαθητών,σε καμία περίπτωση είναι έννοιες αντιστροφως ανάλογες και καμιά επιστημονική έρευνα δεν αναδεικνύει το αντίθετο. ¨Ολοι καταλαβαίνουμε ότι αν ο στόχος της εκπαίδευσης δεν είναι απλώς συνύπαρξη σε μια αίθουσα, αλλά ποιοτική και ουσιαστική εκπαίδευση, το συγκεκριμένο άρθρο θα πρέπει να αποσυρθεί. Ζητάμε να μπορούμε να είμαστε πραγματικά εκεί για τους μαθητές μας,να αναπτύσσουμε μαζί τους σχέδια εργασίας,να έχουμε το χρόνο και την ευχέρεια να τους παρατηρούμε και να αφουγκραστουμε τις ανάγκες τους. Όλα αυτά είναι απλά ανεφικτα σε μια τάξη νηπιαγωγειου με 24 ή 26 παιδιά. Καμία χώρα δεν έχει τμήματα με τέτοιο αριθμό παιδιών και χωρίς κανένα βοηθητικό προσωπικό. Τα σχολεία μας έχουν ανάγκη από βοηθητικό προσωπικό (καθαρίστριες) στη διάρκεια του προγράμματός του και όχι με τη λήξη τους επίσης. Το νηπιαγωγείο δεν έχει ανάγκη από την αύξηση του αριθμού μαθητών του,αν δεν θέλουμε να είναι απλά χώρος φύλαξης αλλά χώρος όπου χτίζεται η μελλοντική σχέση κάθε παιδιού με την εκπαίδευση και τη μάθηση.Αντίθετα σύμφωνα με τη διεθνή βιβλιογραφία απαιτείται η μείωση του αριθμού των παιδιών ανα τμήμα ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΣΕ ΚΑΙΡΟ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ. Επίσης σκεφτείτε τα παιδάκια σας στην Α Δημοτικού σε τμήματα των 26 παιδιών. Πώς θα μπορέσει ο/η δάσκαλος/α να δει κάθε παιδί, να σταθεί δίπλα του και να το βοηθήσει να κάνει τα πρώτα του βήματα στο Δημοτικό ;