Αξιότιμη κυρία Υπουργέ,
Ως γονέας μαθήτριας της β΄ τάξης Προτύπου Γυμνασίου θα ήθελα να εκφράσω την πλήρη αντίθεσή μου ως προς την υποβολή των μαθητών της Γ΄ Γυμνασίου σε εισαγωγικές εξετάσεις για το Πρότυπο Λύκειο.
Οι μαθητές των Προτύπων Γυμνασίων έχουν ήδη αξιολογηθεί κατά την εισαγωγή τους σε αυτά συμμετέχοντας σε ιδιαίτερα απαιτητικές εξετάσεις σύμφωνα με τις προδιαγραφές των Πανελληνίων.
H απόδειξη της αξίας τους με επανεξέταση είναι ΑΝΤΙΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ, καθώς θα έχει πολύ σημαντικές ψυχικές επιπτώσεις στα παιδιά αυτά και θα τα γεμίσει με αισθήματα ματαίωσης, ανασφάλειας και αίσθησης αδίκου.
Η ενδεχόμενη επιστροφή αυτών των μαθητών στο σχολείο της γειτονιάς, αφήνοντας πίσω τους φίλους που απέκτησαν, θα αποτελέσει για τα ίδια τα παιδιά και τους γονείς τους ανυπέρβλητο πρόβλημα και σε πολλές περιπτώσεις τα ίδια τα παιδιά θα κυριευθούν από άγχος και ανασφάλεια προσπαθώντας να προσαρμοσθούν ξανά σε νέο σχολικό περιβάλλον.
Αν γνωρίζαμε ότι το παιδί μας επρόκειτο να περάσει ξανά τη διαδικασία τέτοιων εξετάσεων, σίγουρα το Πρότυπο Σχολείο δεν θα αποτελούσε για μας επιλογή.
Με τη θεσμοθέτηση των εξετάσεων για την εισαγωγή στο Λύκειο, των μαθητών που φοιτούν ήδη στην α΄και β΄Γυμνασίου των Προτύπων σχολείων, η ίδια η Πολιτεία αλλάζει τους όρους «του παιχνιδιού» παραβιάζοντας κάθε αρχή εμπιστοσύνης των πολιτών προς το Κράτος.
Τα παιδιά μας έχουν ήδη αναστατωθεί από αυτή την εξέλιξη.
Παρακαλώ να διορθώσετε αυτό το λάθος και να εξαιρέσετε τους μαθητές της Α΄και Β΄τάξης των Προτύπων Γυμνασίων από τις εισαγωγικές εξετάσεις για τα Πρότυπα Λύκεια.
Αξιότιμη κυρία Υπουργέ, Ως γονέας μαθήτριας της β΄ τάξης Προτύπου Γυμνασίου θα ήθελα να εκφράσω την πλήρη αντίθεσή μου ως προς την υποβολή των μαθητών της Γ΄ Γυμνασίου σε εισαγωγικές εξετάσεις για το Πρότυπο Λύκειο. Οι μαθητές των Προτύπων Γυμνασίων έχουν ήδη αξιολογηθεί κατά την εισαγωγή τους σε αυτά συμμετέχοντας σε ιδιαίτερα απαιτητικές εξετάσεις σύμφωνα με τις προδιαγραφές των Πανελληνίων. H απόδειξη της αξίας τους με επανεξέταση είναι ΑΝΤΙΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ, καθώς θα έχει πολύ σημαντικές ψυχικές επιπτώσεις στα παιδιά αυτά και θα τα γεμίσει με αισθήματα ματαίωσης, ανασφάλειας και αίσθησης αδίκου. Η ενδεχόμενη επιστροφή αυτών των μαθητών στο σχολείο της γειτονιάς, αφήνοντας πίσω τους φίλους που απέκτησαν, θα αποτελέσει για τα ίδια τα παιδιά και τους γονείς τους ανυπέρβλητο πρόβλημα και σε πολλές περιπτώσεις τα ίδια τα παιδιά θα κυριευθούν από άγχος και ανασφάλεια προσπαθώντας να προσαρμοσθούν ξανά σε νέο σχολικό περιβάλλον. Αν γνωρίζαμε ότι το παιδί μας επρόκειτο να περάσει ξανά τη διαδικασία τέτοιων εξετάσεων, σίγουρα το Πρότυπο Σχολείο δεν θα αποτελούσε για μας επιλογή. Με τη θεσμοθέτηση των εξετάσεων για την εισαγωγή στο Λύκειο, των μαθητών που φοιτούν ήδη στην α΄και β΄Γυμνασίου των Προτύπων σχολείων, η ίδια η Πολιτεία αλλάζει τους όρους «του παιχνιδιού» παραβιάζοντας κάθε αρχή εμπιστοσύνης των πολιτών προς το Κράτος. Τα παιδιά μας έχουν ήδη αναστατωθεί από αυτή την εξέλιξη. Παρακαλώ να διορθώσετε αυτό το λάθος και να εξαιρέσετε τους μαθητές της Α΄και Β΄τάξης των Προτύπων Γυμνασίων από τις εισαγωγικές εξετάσεις για τα Πρότυπα Λύκεια.