Οι μαθητές των Προτύπων Γυμνασίων έχουν εισαχθεί στο Πρότυπο Γυμνάσιο μετά την επιτυχή εξέταση τους σε δύσκολες και αδιάβλητες εξετάσεις. Ουσιαστικά διακρίθηκαν σε αυτές, αν αναλογιστούμε ότι τα ποσοστά επιτυχίας των εισαγωγικών εξετάσεων σε Πρότυπο Γυμνάσιο είναι ένας επιτυχών για κάθε εννέα εξεταζόμενους. Φοιτούν επί 3 χρόνια σε Πρότυπο Γυμνάσιο, με διακριθέντες συμμαθητές, με πρόγραμμα σπουδών και δράσεων προτύπου σχολείου και με καθηγητές που έχουν κριθεί να διδάσκουν σε πρότυπο σχολείο (κάποιες φορές με τους ίδιους καθηγητές να διδάσκουν σε Πρότυπο Γυμνάσιο και σε Πρότυπο Λύκειο). Τα διακριθέντα αυτά παιδιά συνεχίζουν να αξιολογούνται καθόλη τη φοίτηση τους στο Πρότυπο Γυμνάσιο. Απόδειξη της επιτυχούς πορείας τους είναι τα πολύ υψηλά ποσοστά αριστείας των μαθητών Προτύπων Γυμνασίων.
Τί καλύτερο έχει να προσφέρει μια μεμονωμένη αξιολόγηση σε τεστ δεξιοτήτων, που δεν έχουν καταφέρει όλα τα παραπάνω?
Όταν δεν εμπιστευόμαστε το επίπεδο των αποφοίτων του Προτύπου Γυμνασίου, δεν απαξιώνουμε το σύστημα εκπαίδευσης και αξιολόγησης του προτύπου σχολείου?
Και συνάμα δεν απογοητεύουμε τους διακριθέντες μαθητές που φοιτούν στα Πρότυπα Γυμνάσια, καθώς καλούνται να αποδείξουν για ακόμα μία φορά την αξία τους?
Οι μαθητές των Προτύπων Γυμνασίων έχουν εισαχθεί στο Πρότυπο Γυμνάσιο μετά την επιτυχή εξέταση τους σε δύσκολες και αδιάβλητες εξετάσεις. Ουσιαστικά διακρίθηκαν σε αυτές, αν αναλογιστούμε ότι τα ποσοστά επιτυχίας των εισαγωγικών εξετάσεων σε Πρότυπο Γυμνάσιο είναι ένας επιτυχών για κάθε εννέα εξεταζόμενους. Φοιτούν επί 3 χρόνια σε Πρότυπο Γυμνάσιο, με διακριθέντες συμμαθητές, με πρόγραμμα σπουδών και δράσεων προτύπου σχολείου και με καθηγητές που έχουν κριθεί να διδάσκουν σε πρότυπο σχολείο (κάποιες φορές με τους ίδιους καθηγητές να διδάσκουν σε Πρότυπο Γυμνάσιο και σε Πρότυπο Λύκειο). Τα διακριθέντα αυτά παιδιά συνεχίζουν να αξιολογούνται καθόλη τη φοίτηση τους στο Πρότυπο Γυμνάσιο. Απόδειξη της επιτυχούς πορείας τους είναι τα πολύ υψηλά ποσοστά αριστείας των μαθητών Προτύπων Γυμνασίων. Τί καλύτερο έχει να προσφέρει μια μεμονωμένη αξιολόγηση σε τεστ δεξιοτήτων, που δεν έχουν καταφέρει όλα τα παραπάνω? Όταν δεν εμπιστευόμαστε το επίπεδο των αποφοίτων του Προτύπου Γυμνασίου, δεν απαξιώνουμε το σύστημα εκπαίδευσης και αξιολόγησης του προτύπου σχολείου? Και συνάμα δεν απογοητεύουμε τους διακριθέντες μαθητές που φοιτούν στα Πρότυπα Γυμνάσια, καθώς καλούνται να αποδείξουν για ακόμα μία φορά την αξία τους?