Κυρία Υπουργέ,
Σχετικά με το άρθρο 18 θεωρώ ότι είναι μη αποδεκτή η εξέταση των μαθητών για την εισαγωγή τους από το πρότυπο γυμνάσιο στο πρότυπο λύκειο γιατί θα αναγκαστούν και πάλι οι οικογένειες να ενισχύσουν την παραπαιδεια, θα πληγεί η ψυχολογία των εφήβων που θα επιφορτιστουν με επιπλέον επίπονες και δύσκολες εξετάσεις, ενώ σε περίπτωση αποτυχίας θα πρέπει να διαχειριστούν και την αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος και παρέας. Η δευτεροβάθμια εκπαίδευση πρέπει να είναι ενιαία και να αντιμετωπίζεται κατά αυτόν τον τρόπο. Πότε στη μακρόχρονη ιστορία των προτύπων δεν έχει γίνει κάτι παρόμοιο και έτσι αναδείχθηκε ο θεσμός.
Πιστεύω και εύχομαι στην επανεξέταση του άρθρου.
Κυρία Υπουργέ, Σχετικά με το άρθρο 18 θεωρώ ότι είναι μη αποδεκτή η εξέταση των μαθητών για την εισαγωγή τους από το πρότυπο γυμνάσιο στο πρότυπο λύκειο γιατί θα αναγκαστούν και πάλι οι οικογένειες να ενισχύσουν την παραπαιδεια, θα πληγεί η ψυχολογία των εφήβων που θα επιφορτιστουν με επιπλέον επίπονες και δύσκολες εξετάσεις, ενώ σε περίπτωση αποτυχίας θα πρέπει να διαχειριστούν και την αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος και παρέας. Η δευτεροβάθμια εκπαίδευση πρέπει να είναι ενιαία και να αντιμετωπίζεται κατά αυτόν τον τρόπο. Πότε στη μακρόχρονη ιστορία των προτύπων δεν έχει γίνει κάτι παρόμοιο και έτσι αναδείχθηκε ο θεσμός. Πιστεύω και εύχομαι στην επανεξέταση του άρθρου.