Αξιολόγηση
Ως εκπαιδευτικός δεν έχω εκ των προτέρων πρόβλημα με την ουσιαστική αξιολόγηση τόσο της υπαλληλικής μου συνέπειας όσο και της επιστημονικής μου επάρκειας. Καταθέτω κάποιους προβληματισμούς:
1. Ως προς την υπαλληλική συνέπεια των εκπαιδευτικών έχω να παρατηρήσω ότι στα 22 χρόνια υπηρεσίας μου δεν έχω συναντήσει περιπτώσεις πέραν των πέντε ή έξι αδιάφορων συναδέλφων. Κοπάνες και αδιαφορία πρέπει να είναι αδιανόητες. Ούτως ή άλλως όμως ο Διευθυντής πρέπει να την ελέγχει. Την ελέγχει όμως ή λειτουργεί «συναδελφικά»; Και του Διευθυντή η συνέπεια πώς θα ελέγχεται;
2. Έχω διαπιστώσει στην καριέρα μου ότι η εμπειρία στη μάχιμη τάξη είναι αναντικατάστατη. Επίσης η συμμετοχή κάποιου στις αξιολογικές διαδικασίες ως βαθμολογητή είναι μια γνώση και εμπειρία ανεκτίμητη. Μπορεί να υποκατασταθεί από «χαρτιά», δηλαδή μεταπτυχιακά και «μεταπτυχιακά»; Είναι δυνατόν η κατάθεση ψυχής στην τάξη να θεωρηθεί υποδεέστερη από ένα «χαρτί» αποκτημένο πολλές φορές από «σκοτεινές» πηγές;
3. Με βάση το παραπάνω, γνωρίζει το υπουργείο ότι «κυκλοφορούν» μεταπτυχιακά και διδακτορικά από ιδρύματα όπου πληρώνεις και απλά με ένα ταξιδάκι πας και παίρνεις το πτυχίο σου ή σου έρχονται ακόμη και στο σπίτι; Ειδικά στη «φάμπρικα» της ειδικής αγωγής γίνεται κόλαση! Προσοχή δεν ισοπεδώνω όλα τα κτηθέντα προσόντα συναδέλφων από όλα τα ιδρύματα. Απλά χρειάζεται προσοχή και φυσικά αξιολόγηση.
Αξιολόγηση Ως εκπαιδευτικός δεν έχω εκ των προτέρων πρόβλημα με την ουσιαστική αξιολόγηση τόσο της υπαλληλικής μου συνέπειας όσο και της επιστημονικής μου επάρκειας. Καταθέτω κάποιους προβληματισμούς: 1. Ως προς την υπαλληλική συνέπεια των εκπαιδευτικών έχω να παρατηρήσω ότι στα 22 χρόνια υπηρεσίας μου δεν έχω συναντήσει περιπτώσεις πέραν των πέντε ή έξι αδιάφορων συναδέλφων. Κοπάνες και αδιαφορία πρέπει να είναι αδιανόητες. Ούτως ή άλλως όμως ο Διευθυντής πρέπει να την ελέγχει. Την ελέγχει όμως ή λειτουργεί «συναδελφικά»; Και του Διευθυντή η συνέπεια πώς θα ελέγχεται; 2. Έχω διαπιστώσει στην καριέρα μου ότι η εμπειρία στη μάχιμη τάξη είναι αναντικατάστατη. Επίσης η συμμετοχή κάποιου στις αξιολογικές διαδικασίες ως βαθμολογητή είναι μια γνώση και εμπειρία ανεκτίμητη. Μπορεί να υποκατασταθεί από «χαρτιά», δηλαδή μεταπτυχιακά και «μεταπτυχιακά»; Είναι δυνατόν η κατάθεση ψυχής στην τάξη να θεωρηθεί υποδεέστερη από ένα «χαρτί» αποκτημένο πολλές φορές από «σκοτεινές» πηγές; 3. Με βάση το παραπάνω, γνωρίζει το υπουργείο ότι «κυκλοφορούν» μεταπτυχιακά και διδακτορικά από ιδρύματα όπου πληρώνεις και απλά με ένα ταξιδάκι πας και παίρνεις το πτυχίο σου ή σου έρχονται ακόμη και στο σπίτι; Ειδικά στη «φάμπρικα» της ειδικής αγωγής γίνεται κόλαση! Προσοχή δεν ισοπεδώνω όλα τα κτηθέντα προσόντα συναδέλφων από όλα τα ιδρύματα. Απλά χρειάζεται προσοχή και φυσικά αξιολόγηση.