Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη X.Θεοδώρου | 29 Απριλίου 2020, 10:07
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Συμφωνώ απόλυτα με την ενίσχυση των Ξένων Γλωσσών και των Αγγλικών ως πρώτη Ξένη Γλώσσα από μικρότερες ηλικίες. Παράλληλα θεωρώ: 1. πως η Β Ξένη Γλώσσα (Γαλλικά και Γερμανικά) θα έπρεπε να διδάσκεται από τη Δ'Δημοτικού 2. πως η συνέχισή της ίδιας Ξένης Γλώσσας στο Γυμνάσιο θα έπρεπε να είναι υποχρεωτική 3. πως θα έπρεπε να υπάρχουν επίπεδα γλωσσομάθειας στις τάξεις (αρχάριοι - μεσαίο - προχωρημένοι) κτλ Έτσι θα μπορούσε να εξασφαλίζεται και η απόκτηση πτυχίων (Κρατικό πιστοποιητικό γλωσσομάθειας) μέσα από τη διδασκαλία στο Δημόσιο Σχολείο.