Σε ένα κατάπτυστο νομοσχέδιο, όπως είναι το συγκεκριμένο, αυτή η διάταξη αποτελεί την κορύφωση των αδικιών και την καταστρατήγηση της αρχής της ισότητας και των ίσων ευκαιριών που πρεσβεύει το σύνταγμα. Πιο συγκεκριμένα, την διπλή μοριοδότηση θα την απολαμβάνουν οι πολύτεκνοι, τρίτεκνοι και αυτοί που διαθέτουν γνωριμίες. Έτσι θα δημιουργούνται στρεβλώσεις στους πίνακες καθώς άτομα που δεν ανήκουν στις παραπάνω κατηγορίες δεν θα μπορούν να συναγωνιστούν τους προαναφερόμενους. Επιπροσθέτως, με ποια λογική κάποιος που θα υπηρετήσει για ένα χρόνο σε ένα δυσπρόσιτο θα συγκεντρώσει 20 μόρια; 20 μόρια δίνει και ένα μεταπτυχιακό ενώ ένα δεύτερο πτυχίο και ένα δεύτερο μεταπτυχιακό δίνουν 7 και 8 μόρια αντίστοιχα.
Από την άλλη, θα ήθελα να ρωτήσω για τις προεκλογικές δεσμεύσεις σας για ΓΡΑΠΤΟ διαγωνισμό όπου θα προσμετράται η επίδοση του υποψηφίου με 30% γιατί δεν τις τηρήσατε; Οι εκπαιδευτικοί για να βαθμολογήσουν έναν μαθητή τους θα πρέπει πρώτα να τον αξιολογήσουν σε γραπτό διαγώνισμα. Γιατί να μην γίνει και το ίδιο για τους εκπαιδευτικούς; Και φυσικά να προσμετρηθούν και οι προϋπηρεσίες, διδακτορικά, μεταπτυχιακά κτλ.
Σε ένα κατάπτυστο νομοσχέδιο, όπως είναι το συγκεκριμένο, αυτή η διάταξη αποτελεί την κορύφωση των αδικιών και την καταστρατήγηση της αρχής της ισότητας και των ίσων ευκαιριών που πρεσβεύει το σύνταγμα. Πιο συγκεκριμένα, την διπλή μοριοδότηση θα την απολαμβάνουν οι πολύτεκνοι, τρίτεκνοι και αυτοί που διαθέτουν γνωριμίες. Έτσι θα δημιουργούνται στρεβλώσεις στους πίνακες καθώς άτομα που δεν ανήκουν στις παραπάνω κατηγορίες δεν θα μπορούν να συναγωνιστούν τους προαναφερόμενους. Επιπροσθέτως, με ποια λογική κάποιος που θα υπηρετήσει για ένα χρόνο σε ένα δυσπρόσιτο θα συγκεντρώσει 20 μόρια; 20 μόρια δίνει και ένα μεταπτυχιακό ενώ ένα δεύτερο πτυχίο και ένα δεύτερο μεταπτυχιακό δίνουν 7 και 8 μόρια αντίστοιχα. Από την άλλη, θα ήθελα να ρωτήσω για τις προεκλογικές δεσμεύσεις σας για ΓΡΑΠΤΟ διαγωνισμό όπου θα προσμετράται η επίδοση του υποψηφίου με 30% γιατί δεν τις τηρήσατε; Οι εκπαιδευτικοί για να βαθμολογήσουν έναν μαθητή τους θα πρέπει πρώτα να τον αξιολογήσουν σε γραπτό διαγώνισμα. Γιατί να μην γίνει και το ίδιο για τους εκπαιδευτικούς; Και φυσικά να προσμετρηθούν και οι προϋπηρεσίες, διδακτορικά, μεταπτυχιακά κτλ.