Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη Αντώνης Αρχοντής | 29 Απριλίου 2020, 11:07
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Εν μέσω πανδημίας και ενώ το κύριο μέλημα όλων είναι πώς θα επανέλθουμε στην κανονικότητα του σχολείου, πώς θα λειτουργήσουν τα σχολεία, τα καταστήματα, η οικονομία και η κοινωνία στο σύνολο της, η κα Κεραμέως φαίνεται να έχει άλλες ανησυχίες, άλλη ατζέντα. Βρήκε την κατάλληλη ώρα για να πλήξει το Δημόσιο Σχολείο. Το νομοσχέδιο το οποίο κατατέθηκε δίνει ένα αποφασιστικό χτύπημα στο κοινωνικό δικαίωμα της δημόσιας δωρεάν παιδείας, με ένα σύνολο άρθρων που σκοπό έχουν τον αποκλεισμό των μαθητών από το σχολείο και την οικονομική επιβάρυνση των νοικοκυριών. Συγκεκριμένα για το Γυμνάσιο: 1. Αύξηση των εξεταζόμενων μαθημάτων από 4 σε 7 σημαίνει, • αύξηση των φροντιστηριακών ωρών για την βοήθεια των μαθητών, • αύξηση των οικογενειακών εξόδων, • λιγότερο μάθημα και περισσότερες εξετάσεις. 2. Αυστηρότερα κριτήρια για την προαγωγή και απόλυση, αφού μαθητής που παραπέμπεται σε περισσότερα από 4 μαθήματα επαναλαμβάνει την τάξη σημαίνει, • ότι οι αδύναμοι μαθητές θα οδηγηθούν μαζικά σε φροντιστήρια ενισχύοντας την παραπαιδεία και αυξάνοντας τα οικογενειακά βάρη 3. Αυστηρότερες ποινές πολυήμερων αποβολών, σε αντίθεση με την υποστήριξη (μέσω κοινωνικών λειτουργών και ψυχολόγων) των μαθητών με προβλήματα προσαρμογής σημαίνει, • ανάδειξη και ένταση κοινωνικών ανισοτήτων, • κοινωνικός αποκλεισμός και κατηγοριοποίηση μαθητών, • ένταση των οικογενειακών προβλημάτων. 4. Αύξηση των πρότυπων σχολείων και αυστηρότερες εξετάσεις εισαγωγής σε αυτά σημαίνει, • οικονομικά κριτήρια για την εισαγωγή των μαθητών λόγω των πολυδάπανων φροντιστηρίων που θα χρειαστούν, • κατηγοριοποίηση των μαθητών σε «καλούς» και «κακούς» ανάλογα με το βαλάντιο των οικογενειών τους. 5. Αναγραφή της διαγωγής στο Απολυτήριο σημαίνει, • μετατροπή του Απολυτηρίου Σπουδών σε διαπιστευτήριο συμπεριφοράς και χαρακτήρα του παιδιού. Αυτές οι αλλαγές χτυπούν άμεσα τους μαθητές και τις οικογένειες τους, οικονομικά, ταξικά, αντιδημοκρατικά.