Για το σχολείο ρε γαμώτο
Είμαι μαθητής της Β τάξης Προτύπου Γυμνασίου της Ευαγγελικής Σχολής, και θα ήθελα να αναφερθώ στο Άρθρο 18 που απασχολεί εμένα, τους συμμαθητές μου καθώς και όλους τους μαθητές των Προτύπων και τις οικογένειές τους αυτές τις δύσκολες ημέρες.
Όταν έδωσα εξετάσεις δεν χρειάστηκε να χάσω τις συνήθειές μου. Με οδήγησε η παρότρυνση των γονέων μου λίγο πριν τις εισαγωγικές εξετάσεις."Δεν έχεις να χάσεις και τίποτα" μου είπαν·"ίσως εκτός από έναν πληγωμένο εγωισμό εάν αποτύχεις, αντίθετα να κερδίσεις τη συμμετοχή σου σε ένα πολύ καλό σχολείο, (αν περάσεις)!". Αποφάσισα να κάνω μια προσπάθεια να εισαχθώ στην Ευαγγελική, έχοντας στο νου μου πως θα έχω εξασφαλίσει, και νομικά, την φοίτηση μου στο Γυμνάσιο και Λύκειο του σχολείου μου.
Και τα κατάφερα! Πήγα στο σχολείο αυτό αφήνοντας πίσω μου κάθε ενδοιασμό και φόβο, μήπως χάσω τους παλιούς μου φίλους, ή δεν μπορώ να συναγωνιστώ τα παιδιά του νέου σχολείου. Ένιωθα πάρα πολύ υπερήφανος για τον εαυτό μου, διότι έγινα και εγώ ένας μαθητής του σχολείου αυτού, με τους ιδιαίτερα ικανούς, ηθικούς και ταλαντούχους μαθητές, και τους εξαιρετικούς καθηγητές.
Αισθάνομαι πλέον ότι ανήκω σε μια μεγάλη οικογένεια. Όμως όλα αυτά ενδέχεται να αλλάξουν χάρη σε σας. Θα πρέπει να επανεισαχθώ στο σχολείο μου με σκληρές εξετάσεις, καθώς μου αφαιρείται το νόμιμο δικαίωμά μου να φοιτώ στο σχολείο της καρδιάς μου. Τώρα δεν έχω κάτι να κερδίσω αλλά μόνο να χάσω. Με απειλούν ότι εάν δε περάσω θα χάσω τα πάντα από τα επόμενα 3 χρόνια της ζωής μου.
Και να ξέρετε, οι συμμαθητές μου και εγώ, που είμαστε, κατά τη γνώμη μου, από τις πιο αδικημένες και αμφισβητούμενες χρονιές, με φροντιστήριο ή χωρίς θα διαπρέψουμε, και θα δώσουμε τα πάντα, ίσως σε βάρος των μαθημάτων που δεν εξετάζονται, για να περάσουμε, γιατί το θέλουμε και μπορούμε.
Μακάρι να περάσουμε όλοι, όμως αποτυχίες μπορεί να υπάρχουν. Οι αποτυχίες αυτές, τολμώ να πω, ότι θα είναι σε μονοψήφιο αριθμό. Αλήθεια τώρα, τι θέλετε; Να καταστρέψετε τις ζωές των λίγων αυτών παιδιών και μαζί των οικογενειών τους; Σε τι θα ωφελήσουν εμάς αυτές οι ανούσιες εξετάσεις; Ίσως να παραμελήσουμε κάποια μαθήματα μια χρονιά, και να μειωθεί στο ελάχιστο ο ελεύθερός μας χρόνος, και ο χρόνος μας για σωματική άσκηση και ανεμελιά;
Έτσι κάποιος δεν γίνεται καλύτερος, εάν αυτό σκοπεύετε. Είναι άδικο, ανεύθυνο, αναίσθητο, απερίσκεπτο και θα έλεγα πολύ πρόχειρο το σχέδιο σας για ένα θέμα τόσο ευαίσθητο, που δείχνετε να μη το γνωρίζετε πολύ καλά από μέσα. Τι γίνεται; Προσπαθείτε να αντιγράψετε προγράμματα του εξωτερικού, χωρίς να τα προσαρμόσετε πρώτα στην Ελλάδα;
Συγχωρέστε με για τους χαρακτηρισμούς, γιατί πράγματι είμαι πολύ μικρός για να σας κρίνω εσάς τους πολύ μεγάλους, όμως αυτή είναι η φωνή της ψυχής και λογικής μου.
Μακάρι να μπορούσατε να μας ακούσετε, να μας ρωτήσετε για τα προβλήματά μας, με σκοπό την καλύτερη λειτουργία του εκπαιδευτικού μας συστήματος, και την ενίσχυση του έργου των καθηγητών. Μπορούμε να γίνουμε ακόμα καλύτεροι, και εάν αυτό επιδιώκετε, είναι το μόνο πράγμα στο οποίο ΌΛΟΙ ΜΑΣ συμφωνούμε μαζί σας.
Με εκτίμηση,
Σοφούλης Σπύρος
Για το σχολείο ρε γαμώτο Είμαι μαθητής της Β τάξης Προτύπου Γυμνασίου της Ευαγγελικής Σχολής, και θα ήθελα να αναφερθώ στο Άρθρο 18 που απασχολεί εμένα, τους συμμαθητές μου καθώς και όλους τους μαθητές των Προτύπων και τις οικογένειές τους αυτές τις δύσκολες ημέρες. Όταν έδωσα εξετάσεις δεν χρειάστηκε να χάσω τις συνήθειές μου. Με οδήγησε η παρότρυνση των γονέων μου λίγο πριν τις εισαγωγικές εξετάσεις."Δεν έχεις να χάσεις και τίποτα" μου είπαν·"ίσως εκτός από έναν πληγωμένο εγωισμό εάν αποτύχεις, αντίθετα να κερδίσεις τη συμμετοχή σου σε ένα πολύ καλό σχολείο, (αν περάσεις)!". Αποφάσισα να κάνω μια προσπάθεια να εισαχθώ στην Ευαγγελική, έχοντας στο νου μου πως θα έχω εξασφαλίσει, και νομικά, την φοίτηση μου στο Γυμνάσιο και Λύκειο του σχολείου μου. Και τα κατάφερα! Πήγα στο σχολείο αυτό αφήνοντας πίσω μου κάθε ενδοιασμό και φόβο, μήπως χάσω τους παλιούς μου φίλους, ή δεν μπορώ να συναγωνιστώ τα παιδιά του νέου σχολείου. Ένιωθα πάρα πολύ υπερήφανος για τον εαυτό μου, διότι έγινα και εγώ ένας μαθητής του σχολείου αυτού, με τους ιδιαίτερα ικανούς, ηθικούς και ταλαντούχους μαθητές, και τους εξαιρετικούς καθηγητές. Αισθάνομαι πλέον ότι ανήκω σε μια μεγάλη οικογένεια. Όμως όλα αυτά ενδέχεται να αλλάξουν χάρη σε σας. Θα πρέπει να επανεισαχθώ στο σχολείο μου με σκληρές εξετάσεις, καθώς μου αφαιρείται το νόμιμο δικαίωμά μου να φοιτώ στο σχολείο της καρδιάς μου. Τώρα δεν έχω κάτι να κερδίσω αλλά μόνο να χάσω. Με απειλούν ότι εάν δε περάσω θα χάσω τα πάντα από τα επόμενα 3 χρόνια της ζωής μου. Και να ξέρετε, οι συμμαθητές μου και εγώ, που είμαστε, κατά τη γνώμη μου, από τις πιο αδικημένες και αμφισβητούμενες χρονιές, με φροντιστήριο ή χωρίς θα διαπρέψουμε, και θα δώσουμε τα πάντα, ίσως σε βάρος των μαθημάτων που δεν εξετάζονται, για να περάσουμε, γιατί το θέλουμε και μπορούμε. Μακάρι να περάσουμε όλοι, όμως αποτυχίες μπορεί να υπάρχουν. Οι αποτυχίες αυτές, τολμώ να πω, ότι θα είναι σε μονοψήφιο αριθμό. Αλήθεια τώρα, τι θέλετε; Να καταστρέψετε τις ζωές των λίγων αυτών παιδιών και μαζί των οικογενειών τους; Σε τι θα ωφελήσουν εμάς αυτές οι ανούσιες εξετάσεις; Ίσως να παραμελήσουμε κάποια μαθήματα μια χρονιά, και να μειωθεί στο ελάχιστο ο ελεύθερός μας χρόνος, και ο χρόνος μας για σωματική άσκηση και ανεμελιά; Έτσι κάποιος δεν γίνεται καλύτερος, εάν αυτό σκοπεύετε. Είναι άδικο, ανεύθυνο, αναίσθητο, απερίσκεπτο και θα έλεγα πολύ πρόχειρο το σχέδιο σας για ένα θέμα τόσο ευαίσθητο, που δείχνετε να μη το γνωρίζετε πολύ καλά από μέσα. Τι γίνεται; Προσπαθείτε να αντιγράψετε προγράμματα του εξωτερικού, χωρίς να τα προσαρμόσετε πρώτα στην Ελλάδα; Συγχωρέστε με για τους χαρακτηρισμούς, γιατί πράγματι είμαι πολύ μικρός για να σας κρίνω εσάς τους πολύ μεγάλους, όμως αυτή είναι η φωνή της ψυχής και λογικής μου. Μακάρι να μπορούσατε να μας ακούσετε, να μας ρωτήσετε για τα προβλήματά μας, με σκοπό την καλύτερη λειτουργία του εκπαιδευτικού μας συστήματος, και την ενίσχυση του έργου των καθηγητών. Μπορούμε να γίνουμε ακόμα καλύτεροι, και εάν αυτό επιδιώκετε, είναι το μόνο πράγμα στο οποίο ΌΛΟΙ ΜΑΣ συμφωνούμε μαζί σας. Με εκτίμηση, Σοφούλης Σπύρος