• Σχόλιο του χρήστη 'Αναστασία Σκόρδου' | 9 Δεκεμβρίου 2010, 16:10

    Η βασική μου ένσταση στο θεσμό του μέντορα, αν και είμαι "παλιά", είναι ότι εμείς οι παλιοί δεν στοιχειοθετούμε παιδαγωγική καταλληλότητα, λόγω παλαιότητας. Διδάσκουμε χρόνια τώρα χωρίς καμιά επιμόρφωση, χωρίς εποπτεία, χωρίς αξιολόγηση. Πολλοί έχουμε βασικές αδυναμίες οι ίδιοι, άλλοι έχουμε μείνει σ' αυτά που γνωρίζαμε από τα νιάτα μας και τα έχουμε αναγορεύσει σε θέσφατα, άλλοι προχωρήσαμε μόνοι στα τυφλά και δεν γνωρίζουμε αν αυτά που έχουμε κατακτήσει είναι τα σωστά για να τα περάσουμε στους νεότερους συναδέλφους. Εγώ προσωπικά έχω "μέντορες" πολλούς νεότερούς μου, από τους οποίους έμαθα και μαθαίνω καθημερινά. Μήπως να θεσμοθετήσουμε την αλληλοβοήθεια, τη συνεργασία και την αλληλοκαθοδήγηση, για να προχωρήσουμε όλοι μαζί σε μια καλύτερη εκπαίδευση, χωρίς σοφούς γέρους και άπραγα μειράκια;