Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Σπυρος Β | 29 Απριλίου 2020, 13:09
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αξιότιμη κ.Υπουργέ, Ως μαθητής της γ λυκείου της θεωρητικής κατεύθυνσης θα ήθελα να σας μεταφέρω την εμπειρία μου σχετικά με την κοινωνιολογία, σύντομα και περιεκτικά. Θεωρώ ότι με βοήθησε να κατανοήσω με πληρέστερο τρόπο την κοινωνική πραγματικότητα, να πάρω απαντήσεις για πράγματα που άκουγα και δεν είχα σαφή εικόνα του τι είναι ακριβώς και κυρίως πήρα απαντήσεις που βασίζονται σε θεωρίες και δεν είναι λόγια "του αέρα"π.χ Κοντ, Ντυρκέμ, Μαρξ κ.α . Μου δόθηκε η ευκαιρία να εντρυφήσω σε έννοιες που είχα διδαχθει στην γ γυμνασίου π.χ κοινωνικός έλεγχος, κοινωνικοποίηση, στην Α λυκείου π.χ βιομηχανική κοινωνία, βιομηχανική επανασταση, θεσμοί στην Β λυκείου π.χ μετανάστευση, ρατσισμός, προκαταλήψεις κ.α Για αυτούς τους λόγους και όσο είναι υπολογίσιμη η άποψή μου θα σας παρακαλούσα να μην αντικατασταθεί ως μάθημα. Νομίζω ότι τα δύο μαθήματα μπορούν να συνυπάρχουν. Με τιμή, Σπύρος, μαθητής γ λυκείου