Ο διορισμός ενός καθηγητή αγγλικών (του οποίου η πανεπιστημιακή εκπαίδευση δεν σχετίζεται ουδόλως με αυτές τις ηλικίες) σε νηπιαγωγείο και σε μία χώρα που δυσκολεύεται οικονομικά μπορεί να θεωρηθεί ανούσιος και περιττός: στην προσχολική ηλικία το μαθησιακό παιχνίδι σε μία ξένη γλώσσα μπορεί να γίνει και αλλιώς, ενώ η εκμάθηση της αγγλικής θα ήταν λογικό να ξεκινάει από τη Β' Δημοτικού, όταν τα παιδιά θα έχουν ήδη εμπεδώσει τη δομή και τους κανόνες της μητρικής τους γλώσσας. Δώστε χρόνο στα παιδιά στην αρχή της σχολικής τους ζωής να μάθουν να γράφουν σωστά τη γλώσσα τους και σταδιακά εισάγετε την Α' και Β' ξένη γλώσσα. Επίσης για τη Β' γλώσσα δώστε τους την δυνατότητα επιλογής κι άλλων ξένων γλωσσών (Ιταλικά, ισπανικά ή ρώσικα) κι όχι μόνο γαλλικά και γερμανικά.
Ο διορισμός ενός καθηγητή αγγλικών (του οποίου η πανεπιστημιακή εκπαίδευση δεν σχετίζεται ουδόλως με αυτές τις ηλικίες) σε νηπιαγωγείο και σε μία χώρα που δυσκολεύεται οικονομικά μπορεί να θεωρηθεί ανούσιος και περιττός: στην προσχολική ηλικία το μαθησιακό παιχνίδι σε μία ξένη γλώσσα μπορεί να γίνει και αλλιώς, ενώ η εκμάθηση της αγγλικής θα ήταν λογικό να ξεκινάει από τη Β' Δημοτικού, όταν τα παιδιά θα έχουν ήδη εμπεδώσει τη δομή και τους κανόνες της μητρικής τους γλώσσας. Δώστε χρόνο στα παιδιά στην αρχή της σχολικής τους ζωής να μάθουν να γράφουν σωστά τη γλώσσα τους και σταδιακά εισάγετε την Α' και Β' ξένη γλώσσα. Επίσης για τη Β' γλώσσα δώστε τους την δυνατότητα επιλογής κι άλλων ξένων γλωσσών (Ιταλικά, ισπανικά ή ρώσικα) κι όχι μόνο γαλλικά και γερμανικά.