Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Γιώργος Μπουγιούκας | 29 Απριλίου 2020, 13:09
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα ήθελα να τονίσω την αναγκαιότητα να εξετάζεται το μάθημα της Πληροφορικής στις Πανελλαδικές για το 3ο επιστημονικό πεδίο (Σπουδών Υγείας & Ζωής). Το βασικό μοντέλο (primary structure) του DNA είναι ένα (τετραδικό) string. Το Κεντρικό Δόγμα της Μοριακής Βιολογίας αφορά την ροή της πληροφορίας μέσα στο κύτταρο. Αυτά είναι θεμέλια των συγκεκριμένων επιστημών και η βασική μοντελοποίηση είναι πληροφορική. Είναι σαν να εισάγεται κανείς στο Φυσικό χωρίς εξέταση στα Μαθηματικά (αν και στις Φυσικές Επιστήμες σε λίγο - αν όχι ήδη - η βασική μοντελοποίηση θα είναι και εδώ πληροφορική - βλ. π.χ. το μοντέλο της διάχυσης με το απλό πρόγραμμα του "τυχαίου περιπάτου", το ρευστοδυναμικό μοντέλο Lattice-Boltzmann, το μοντέλο Diffusion-Limited Aggregation κλπ. Άλλωστε το τελευταίο μοντέλο-εικόνα μιας μαύρης τρύπας με την επιστήμη της πληροφορικής κατασκευάστηκε).