Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη MYRTO | 29 Απριλίου 2020, 13:19
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Όσον αφορά το γυμνάσιο,καλώς μπαίνει κατά τη γνώμη μου η βιολογία στις τελικές εξετάσεις Αλλάπρέπει να Μπουν 2 ώρεςΒιολογία την εβδομάδα Στο σχολείο – δεν μπορεί να υπάρχουν 2 Ώρες ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Και το μάθημα της Βιολογίας να είναι τόσο παραπεταμένο που είναι βασικότατο Γιατί όλοι μας πρέπει να ξέρουμε στοιχεία για τον οργανισμό και το σώμα μας. Επίσης πρέπει να μπει σαν εξεταζόμενα μάθημα και στην πρώτη λυκείου. Όσον αφορά το λύκειο θεωρώ απαράδεκτο την προσμέτρηση του βαθμόυ Απολυτηρίουστις πανελλήνιες/Όσο και να προσπαθεί Να έχει αυτό αντικειμενικότητα ,αποκλείεται να έχει αντικειμενικότητα – είχε ξαναγίνει αυτό στο παρελθόν και καταργήθηκε παταγωδώς γιατί υπήρχαν πελατειακές σχέσεις καθηγητών/Μαθητών – όσο και να προσπαθήσει να διασφαλιστεί Η αντικειμενικότητα από την τράπεζα θεμάτων, δεν θα δίνουνε ΤαΠαιδιά σε όλα τα μαθήματα,οπότε σε μαθήματα όπως η γυμναστική θρησκευτικά κι άλλα τέτοια, σε άλλα σχολεία θα παίρνουν 20 και σε άλλα σχολεία θα παίρνουμε 17. Όσον αφορά την ενοποίηση της θετικής κατεύθυνσης με τον επιστημών υγείας, είναι άδικο αν πρέπει να δώσουνε στο τέλος για το απολυτήριο τα παιδιά των θετικών επιστημών την δύσκολη βιολογία της υγείας και τα παιδιά της υγείας τα δύσκολα–Μαθηματικά των θετικών –Οι άλλες κατευθύνσεις έχουν μόνο τέσσερα Μαθήματαγια τις ενδοσχολικές εξετάσεις Μαθήματα – Αρα αδικείτε τους θετικούς που είναι ουτως η άλλως δυσκολότεροι Από τις άλλες κατευθύνσεις –το κόντρα μάθημα στην τρίτη λυκείου είναι μία περιττή δυσκολία /οι θετικές επιστήμες Δε χρειάζεται να μάθουν ιστορία στην τρίτη λυκείου ούτε οι θεωρητικές μαθηματικά στην τρίτη λυκείου Από τις άλλες κατευθύνσεις – //μπορούν και στις προηγούμενες τάξεις – φτάνει ο ισχυρός ανταγωνισμός και το σπάσιμο νεύρων που έχουνε Τα παιδιά της Τρίτης λυκείου για τις πανελλήνιες/ Δε χρειάζεται επιπλέον δυσκολία που είναι άχρηστη στην παρούσα φάση.Κατά τη γνώμη μου δεν πρέπει να μειωθούν οι ώρες των μαθημάτων των πανελληνίων – άντε να γίνουν έξι. Όσον αφορά την τράπεζα θεμάτων αυτό που θα γίνει θα είναι ο καθηγητής να προσπαθεί να τρέξει χωρίς να είναι σίγουρος ότι θα έχει εμπεδωθεί η ύλη Από τους μαθητές του – δεν ξέρω αν είναι ενδεδειγμένη μέθοδος αυτή, μάλλον προβλήματα θα δημιουργήσει και περισσότερηπολυπλοκότητα ,άλλωστε τότε που είχε εφαρμοστεί ουσιαστικά είχε αποτύχει.