Αρχική Μέντορας νεοδιοριζόμενου εκπαιδευτικούΠοια είναι κατά τη γνώμη σας τα πιο σημαντικά κίνητρα για τη συμμετοχή των εκπαιδευτικών ως υποψηφίων μεντόρων;Σχόλιο του χρήστη ΕΓΔ | 9 Δεκεμβρίου 2010, 16:01
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1. Αν ο θεσμός του μέντορα συνδυαστεί με οποιοδήποτε υλικό κίνητρο, καταδικάστηκε αυτόματα σε πρόωρο θάνατο. Το μόνο κίνητρο που μπορεί να κάνει τον μέντορα αποδεκτό από τον νέο εκπαιδευτικό είναι η διάθεσή του να βοηθήσει, να συνεισφέρει, να δώσει και να πάρει. Αν δεν αγαπάει κανείς να προφέρει, δεν θα την αποκτήσει την αγάπη αυτή ούτε με αμοιβή ούτε με μείωση ωραρίου. Γιατί δεν κάνετε μια δοκιμή, να δείτε πόσοι θα ενδιαφερθούν να είναι εθελοντές μέντορες; Μπορεί να είναι πιο πολλοί απ΄ όσο έχουμε μάθει να προσδοκούμε. 2. Έπειτα, σε αυτή την συγκυρία στη χώρα μας, είτε η μείωση ωραρίου είτε η άμοιβή είναι πρόσθετο κόστος για την εκπαίδευση. Μπορεί αυτή τη στιγμή η χώρα μας να υποβληθεί σε πρόσθετες δαπάνες; 3. Η θέσπιση υλικών αμοιβών, ακόμη και η μοριοδότηση, θα αποτελέσει μία ακόμη εστία τριβών στον σχολικό χώρο. Δεν έχουμε ήδη αρκετές εστίες τριβών; 4. Οι νέοι εκπαιδευτικοί, που διορίζονται μετά από εξετάσεις ΑΣΕΠ, είναι πρακτικά αδύνατον να δεχτούν ως μέντορά τους κάποιον που έχει διοριστεί χωρίς και καμμία ουσιαστική παιδαγωγική κατάρτιση κάποτε. Αν θέλετε, είναι άδικο να τους βάλετε σε μια τέτοια δοκιμασία. Τα χαρακτηριστικά προσωπικότητας που απαιτεί η λειτουργία του μέντορα δεν είναι χρονοεπιδοματικά χαρακτηριστικά!.